چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر حسن زاده رییس هیات ورزش های رزمی گیلان خبرداد: راه اندازی سامانه ثبت ورزشکاران در گیلان

مجمع عادی سالیانه هیات ورزش های رزمی گیلان با حضور دکتر شادنیا دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی ایران، مسوولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان، مسوولان هیات ورزش های رزمی گیلان و جمعی از اعضای مجمع در سالن اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد.


همای گیلان، معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان گیلان در جلسه مجمع سالیانه هیات ورزش های رزمی گیلان گفت: با توجه به رشته ها و سبک های زیادی که زیر نظر هیات های ورزشی فعالیت دارند، ورزش های رزمی مورد توجه ویژه نوجوانان و جوانان است.
دکتر صادقی اظهار داشت: باید شرایط را فراهم کنیم تا تعداد بیشتری از نوجوانان و جوانان جذب رشته های ورزش های رزمی شوند.
وی همچنین به فعالیت این هیات نیز در گیلان اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه روند رو به رشد ورزش های رزمی گیلان مطلوب است و همچنین این هیات یکی از هیات های موفق در این استان بشمار می رود.
وی ادامه داد: با توجه به کثرت سبک ها و رشته های مختلف، مدیریت در این هیات مشکل است اما هیات ورزش های رزمی گیلان موفق بوده و طبق برنامه های ارائه شده ، عملکرد خوبی داشته و در شش ماه دوم سال جاری نیز برنامه های خوبی را از سوی این هیات شاهد خواهیم بود.
رئیس هیات ورزش های رزمی استان گیلان نیر در این مجمع گفت: طی سال گذشته ورزشکاران این هیات موفق به کسب ۴۷۸ مدال شدند که از این تعداد، شش مدال جهانی ، ۹ مدال آسیایی ، ۲۶ مدال بین المللی و سایر مدال ها نیز در مسابقات قهرمانی کشور کسب شده است.
مرتضی حسن زاده افزود: همچنین طی سال گذشته ۱۱۱ رویداد ورزشی توسط این هیات انجام شده که ۸۳ رویداد مربوط به بخش آقایان و ۲۸ مورد مربوط به بخش بانوان بود و ۳۸ اعزام نیز به مسابقات قهرمانی کشور در سبک های مختلف داشتیم.
وی اظهار کرد: همچنین طی سال گذشته در ۲ مسابقه جهانی و ۲ مسابقه آسیایی شرکت کردیم و میزبانی هشت دوره مسابقات کشوری را در استان گیلان برعهده داشته و ۲ اردوی تیم ملی نیز در گیلان برگزار شد.
وی به راه اندازی سامانه ثبت ورزشکاران در گیلان اشاره و تصریح کرد: بیش از چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در این هیات فعالیت دارند که به طور حتم تعداد ورزشکاران بیش از این عدد است و همچنین تاکنون ۲۳۸ مربی فعال در این سامانه ثبت شده که این رقم نیز باید حداقل ۲ برابر افزایش یابد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …