چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر حسن محمدیاری نماینده شهرستانهای تالش بزرگ: مشورت باید با همدلی و رفاقت و صمیمیت همراه باشد

اختصاصی همای خبر/دکتر حسن محمدیاری در همایش روز ملی شوراهای شهر و روستاهای بخش پره سر و رضوانشهر که در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ، گفت: امروزه اهمیت شوراها بر کسی پوشیده نیست و شوراها از بطن مردم تشکیل می شود وی افزود: شوراها منتخبین مردم هستند و مسؤلیت بسیار خطیری دارند .
محمد یاری به نقل از امام هشتم که ایشان همواره در هر کاری با غلامان خود مشورت می کردند افزود: امام هشتم همواره در مناسبت‌ها با غلامان خود مشورت می کردند تا در امور کارها بهترین تصمیم را بگیرند.

محمدیاری با اشاره به اینکه در طول تصدی در مجلس، تجربه کسب کردم افزود: شما عزیزان باید از مشورت بهره ببرید و در تمام کارها از طرف مقابل مشورت بگیرید که هم از نظر عرفی و عقلی و آموزه های دینی مشورت کردن بسیار پسندیده است.

محمدیاری با بیان اینکه هر جا نظام جمهوری اسلامی امور کارها را به مردم سپرده، موفق عمل کرده است افزود: اگر در انتخاب دهیاران و شوراها خدای نکرده معکوس عمل کنیم، این‌مشورت موجب اختلاف می شود و مردم دلزده می،شوند و این خود نوعی خیانت به مردم است.

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، عملکرد ما باعث یاس و نا امیدی در بین مردم شود ، خیانت است و توصیه ام به همه بزرگواران این است که مشورت باید با همدلی، رفاقت و صمیمیت و گام به جلو باشد..

وی با بیان اینکه هیچ قانونی کامل نیست و دچار ضعف و قوت است افزود:
قانون شوراها و هم موضوع مشورت در دستور کار مجلس است، باید با رفاقت و صمیمیت کارها را پیش ببریم تا شرمنده مردم نباشیم.

خبرنگار:عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …