چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر رسولی شهردار رضوانشهر: شهرداری رضوانشهر در راستای تحقق اهداف زیست محیطی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد

به مناسبت هفته محیط زیست؛ خانه محیط زیست با هدف پویش مردمی ارتقاء فرهنگ حفظ محیط زیست در رضوانشهرافتتاح شد.

اختصاصی همای خبر/با حضور دکتر عشوری مدیر کل محیط زیست گیلان،فرماندار شهرستان و دکتر رسولی شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهرستان .مهندس کاظمی مدیر عامل شرکت چوکا و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد، خانه محیط زیست با هدف پویش مردم نهاد در رضوانشهر افتتاح شد.
دکتر رسولی شهردار رضوانشهر در آیین افتتاح خانه محیط زیست، با قدردانی از همکاری و همیاری نهادها در اجرای این طرح، با بیان اینکه در حوزه محیط زیست باید مشارکت مردم را داشته باشیم، گفت:
هدف از راه اندازی خانه محیط زیست، رفع مشکلات و معضلات محیط زیست شهری از طریق آموزش و ارتقا فرهنگ محیط زیستی جامعه و جلب مشارکت شهروندان در ارتقا کیفیت محیط،زیست شهری است.

وی گفت: شهرداری رضوانشهر در راستای تحقق اهداف زیست محیطی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دکتر رسولی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های بزرگ مدیریت شهری پاک نگه داشتن زمین و هوا است، تصریح کرد: شهرداری رضوانشهر به منظور تحقق این مهم پیشگام است و امیدواریم با کمک مسؤلین و سازمان های مردم نهاد و مشارکت شهروندان بتوانیم در حوزه زیست محیطی قدم های مثبتی برداریم.

****فرماندار شهرستان رضوانشهر: حضور آگاهانه شهروندان در عرصه های مختلف مدیریت شهری، مباحث زیست محیطی می تواند در بهبود وضعیت محیط زیست شهری و ارتقای توسعه پایدار کمک کند.***

سید نادر صفوی میر محله فرماندار شهرستان نیز در ایین افتتاح خانه محیط،زیست شهرستان با تاکید بر فرهنگ سازی و آموزش در این راستا،گفت: دولت سیزدهم عزم خود را با استفاده از فن آوری های روز دنیا در جهت حفظ محیط زیست جزم نموده است.
وی ضمن قدردانی از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رضوانشهر و محیط،زیست در حوزه زیست محیطی افزود: فراهم اوردن فضایی برای مشارکت، حضور آگاهانه و موثر شهروندان در عرصه های مختلف مدیریت شهری به خصوص در مباحث زیست محیطی می تواند در بهبود وضعیت محیط زیست شهری کمک کند.
لازم به یادآوری است خانه محیط زیست با مشارکت شهرداری رضوانشهر و اداره محیط زیست شهرستان در راستای ارتقای فرهنگ زیست محیطی صورت گرفته است.
خبرنگار عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …