چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر رضا رسولی شهردار رضوانشهر در مراسم معارفه خودگفت: استفاده از ظرفیتهای بالقوه گردشگری، با برنامه ریزی مدون از برنامه های اصلی اینجانب خواهد بود.

اختصاصی همای خبر/دکتر رضا رسولی شهردار رضوانشهر بعد از قرائت سوگند نامه شهرداری در معارفه خود گفت: امانت داری،حفظ بیت المال،ارتقای فرهنگ، مدیریت نظام اداری شهرداری،مسولیت پذیری،احترام به حقوق شهروندی و وجدان کاری از برنامه های اصلی من خواهد بود و همه توان و تلاش خود را برای انجام امور محوله به کار خواهم گرفت.
شهردار جدید رضوانشهر با بیان اینکه روزهای بهتری را برای مردم نجیب رضوانشهر ثبت خواهم کرد افزود: با کمک اعضای شورای اسلامی شهر، با ۵ نیروی متخصص شورا که دو نفر از این اعضا عضو کانون رسمی دادگستری هستند به نظر می‌رسد کیفیت شورا نشان دهنده فرهیختگی ذاتی است که در شهر عزیزم رضوانشهر وجود داشته است.
رسولی با بیان اینکه رضوانشهر یک موقعیت استراتژیکی بی نظیری دارد،تصریح کرد: رضوانشهر از یک طرف محل تلاقی کوه و دریا و جنگلهای هیرکانی بوده و از طرف دیگر محل تلاقی فرهنگ با اداب و رسوم مختلف قوم نجیب تالش و گیلک می باشد
برای اینجانب افتخاری بزرگ است که خادم مردم نجیب این شهرباشم.
وی بیان کرد: با همدلی و یکرنگی که از پدر معنوی شهرستان ،حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد امام جمعه شهرستان اموخته ام برای برداشتن موانع در شهر از هیچ تلاشی دست نخواهم کشید.
وی افزود: به طور قطع یکی از مباحثی که نیاز است تحت هدایت بزرگان شهر طی کنیم، استفاده از ظرفیتهای بالقوه فرهنگی، انسانی شهر، بهبود وضعیت معیشت مردم خواهد بود .
وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیتهای گروه جهادی و بسیجی_ که یکی از پتاسیل های بی بدیل کشور است_ استفاده بهینه انجام دهیم تصریح کرد: بحث نظم بخشی به ساختار مدیریت شهری که طبیعتا با استفاده از ابزار IT امکان پذیر می باشد باید به عنوان یکی از نیازهای اولویت دار در بدنه شهرداری به لحاظ کیفیت اموزشهای ضروری مد نظر قرار بگیرد تا بتوانیم خدمات با کیفیت بهتری به شهروندان ارایه دهیم.
وی استفاده از ظرفیتهای بالقوه گردشگری با برنامه ریزی مدون را یکی از محورهای اصلی برای توسعه و ابادانی شهر عنوان کرد و افزود:با برنامه محور می توان دروازه مدیریت شهری را گشود که قطعا در این راه از هدایت و راهنمایهای فرماندار و معاون فرمانداری به نتیجه مطلوب خواهیم رسید و حلاوت و شیرینی در دل شهروندان قابل لمس خواهد شد.
شایان ذکر است از سوابق و مدیریت دکتر رضا رسولی در کلانشهر رشت می توان به :
_عضو انجمن شورای اسلامی کلانشهر رشت
_ نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت
_ رییس کمسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی رشت در دوره پنجم
_رییس کمسیون ترافیک شهرداری در شورای اسلامی رشت، در دوره چهارم
_عضو هیات موسس موسسه حمایت از کودکان سرطانی
_عضو پروهشکده علم و صنعت ایران
_ رییس کمسیون مجمع متخصصین گیلان
_عضو هیات مدیره چندین کتابخانه ساز استان
_عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی سفید رود
_رییس سابق هیات کاراته و رییس هیات کوهنوردی و ورزشی
_عضو هیات مدیره شرکت پخش سراسری اذین خزر فعال در ۶ استان
_مدیر پروژه های عمرانی ملی،سردخانه ده هزار تنی گیلان
_عضو مراکز فنی حرفه ای شرق گیلان

_فاز دو مجتمع دو هزار واحدی تالشان شهرستان رشت

_عضو هیات موسس کارخانه نو اوری گیلان و پنجمین کارخانه نو اوری گیلان اشاره کرد .

خبرنگار:عطیه نصرتی

با کانال همای خیر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …