چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر شریفی مدیر کل بیمه مرکزی ایران:  یکی دیگر از سیاست‌های بیمه ایران پرداخت خسارت در کمترین زمان‌ممکن و با کیفیت است

گزارش اختصاصی

دکتر شریفی مدیر کل بیمه مرکزی ایران:

 

یکی دیگر از سیاست‌های بیمه ایران پرداخت خسارت در کمترین زمان‌ممکن و با کیفیت است

 

به مناسبت هشتادو هشتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران، همزمان با ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی ، با حضور دکتر شریفی مدیر کل بیمه مرکزی ایران، مهندس فلکیان مدیر عامل شرکت بیمه ایران در گیلان، فرماندار شهرستان صومعه سرا ، امام جمعه شهرستان، فرمانده انتظامی و سایر مسؤلین استانی و شهرستانی ، ساختمان تازه تاسیس بیمه مرکزی ایران در صومعه سرا رونمایی شد.

 

دکتر شریفی مدیر کل بیمه ایران، ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه فجر، این ایام را مغتنم شمرد و افزود: بیمه ایران تنها شرکت بیمه ای دولتی است که در ده ماه اخیر، بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان حق بیمه دریافت کرده است که این رقم در صنعت کسب وکار رقم قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه بیمه ایران بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد، یاداورشد، روزانه ۱۱۰ میلیارد تومان در کل کشور ودر استان گیلان ، این رقم به بیش از دو نیم میلیارد تومان رسیده که باعث آرامش و امنیت بیمه گزار را فراهم کرده است.

 

مدیر کل شرکت بیمه ایران با بیان اینکه باری از دوش دولت برداریم و به امنیت روانی هموطنان استانی کمک کنیم، تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد فروش بیمه از طریق بخش خصوصی توسط نمایندگان فروش صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه طبق دستورات مقام‌معظم رهبری، دولتی ها با بخش خصوصی رقابت نکنند ، یاد اورشد: این موضوع را باید به اهل فن بسپارند.

دکتر شریفی با اشاره به اینکه استان گیلان دارای ۵۸۷ نمایندگی به خود اختصاص داده، خاطر نشان کرد: نماینده حقوقی و حقیقی و عمر در کل کشور این عدد را به ۱۴ هزار نماینده رسانده که موظف اند در فروش ضریب حق بیمه تلاش کنند و ما قدر دادن زحمات این عزیزان هستیم.

 

دکتر شریفی افتتاح ساختمان بیمه ایران شعبه صومعه سرا را تنها شعبه غرب گیلان، دانست و افزود: خدمات ارزنده مسؤلین کشوری ، استانی و شهرستانی یکی از سیاست‌های بیمه ایران عنوان کرد و گفت: همه ما موظف ایم بعد از چندین سال همکاران بیمه و هموطنان را در ساختمان مرکزی که در شان هموطنان است مستقر کنیم، که خوشبختانه این امر محقق شد.

 

وی یکی دیگر از سیاست‌های بیمه ایران را پرداخت خسارت در کمترین زمان‌ممکن و با کیفیت و استفاده از نرم افزارهای اپلیکیشن بصورت غیر حضوری هم در حوزه درمان و هم در بیمه اتومبیل عنوان کرد و افزود: پرداخت خسارت یکی از مزیتهای لیدر صنعت بیمه است که با پرداخت خسارت بیمه به مشتریان هم حال بیمه گزار خوب می شود وهم به سمتی حرکت کنیم که سایر شرکت های بیمه ای به سمت بیمه ایران حرکت کنند.

 

دکتر شریفی در ادامه به مساحت ساختمان بیمه مرکزی صومعه سرا اشاره کرد و افزود: زیر بنای ساختمان در حدود ۵۰۰ متر مربع در سه طبقه از سال ۹۸ شروع و با ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آماده بهره برداری است.

دکتر شریفی همچنین با اشاره به خدمات ارزنده خبرنگاران ، آنان را بازوان توانمند فرهنگی یاد کرد و افزود: این قشر زحمتکش نقش بسزایی در گسترش و اشاعه فرهنگ بیمه ای ایفا می کنند و موجب آرامش خاطر مردم را فراهم می سازند.

 

مهندس فلکیان مدیر عامل شرکت بیمه ایران استان گیلان:

بیمه ایران تنها شرکت بیمه ای دولتی است که مورد امین مردم است

 

 

مهندس فلکیان مدیر عامل بیمه ایران استان گیلان نیز با اشاره به اینکه بیمه ایران با قدمت ۸۸ ساله با ۲۰۷ شعبه در سراسر کشورخدمات رسانی می کند، تصریح کرد: بیمه ایران تنها شرکت دولتی در صنعت بیمه است که در حوزه امنیت و اقتصاد بین مردم و تمام بنگاههای اقتصادی نقش آفرینی می‌کند.

 

وی با بیان اینکه افتتاح ساختمان شعبه مرکزی در صومعه سرا یکی از افتخارات انقلاب مردمی است، تصریح کرد: بیمه ایران یکی از خادم ترین شرکت های دولتی است که وظیفه ذاتی ارائه خدمات به مردم است که این حسن اتفاق همزمان با دهه فجر رقم خورد.

 

****مهندس فلکیان با اشاره به اینکه شرکت سهامی بیمه ایران جزو ده استان برتر کشور از نظر حق بیمه تولیدی است، بیان کرد: از نظر پرداختی جزو۹ استان برتر کشور هستیم که برای استان گیلان افتخار بزرگی است که روزانه در سراسر استان نزدیک به سه میلیارد تومان به مردم خدمات ارائه می دهد.****

 

مهندس فلکیان با اشاره به اینکه استان‌گیلان یک جامعه آماری حدود ۶۰۰ هزار نفرمستقیما از جمعیت دو نیم میلیون نفری از خدمات بیمه ایران استفاده می کنند،تصریح کرد: بیش از ۲۴ شرکت بیمه ایران در استان گیلان مورد امین مردم ما قرار گرفته است که ۵۰ درصد از خدمات شرکت بیمه ایران استفاده می کنند

وی یکی دیگر از خدمات ارزنده شرکت بیمه ایران در استان گیلان را، روند پرداخت سریع خسارت ها عنوان کرد و افزود: روند پرداخت خسارت ها در کمتر از ۱۵ روز کاری طول نمی کشد و در بحث بیمه بدنه هم کمتر از ۴۸ ساعت خدمات رسانی می کنیم.

گزارش از عطیه نصرتی

About مدیر خبر1

Check Also

در نشست شهردار و اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر عنوان شد: تحقق کامل بودجه شهرداری و اختصاص بخش عمده آن به حوزه عمران در ۳ سال گذشته

در نشست شهردار و اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر عنوان شد: تحقق کامل بودجه شهرداری …