دکتر منصور فیروزوند گفت : دوازدهم دی ماه از آن روی «روز رشت» نام گرفت که یک واقعه‌ تاریخی کم‌نظیر در تاریخ این شهر در روز دوازهم دی ماه رخ داده و در این روز، شهر رشت به عنوان مرکز سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان گیلان معرفی شد.

همای خبـر (همای گیلان )- این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: «روز رشت» هم می‌تواند همچون برند ارزشمند «شهر خلاق خوراک» برای این شهر از نظر اقتصادی و تجاری موثر باشد.
دکتر فیروزوند افزود: توجه ویژه به روز رشت و برگزاری برنامه های مختلف میتواند به جذب گردشگر و معرفی رشت درسطح جهانی منجر شود که این امر به اقتصاد شهر کمک خواهد کرد.

دکتر منصورفیروزوند اظهار داشت : بهبود بخشبدن به رونق اقتصادی شهر بواسطه رونق صنعت گردشگری ، توسعه صنایع دستی و نشر میراث ماندگار شهری رشت ، ایجاد جاذبه های فرهنگی درآمدزا و ساخت زیرساخت های گردشگری و افزایش زمان حضور گردشگران در شهر با استفاده از ظرفیت های فرهنگی .

وی عنوان کرد: مدیران و مسئولان باید در جهت خدمت رسانی بهتر به رشتوندان بکوشند و در جهت پیشرفت رشت و رفع کمبودهای شهری تدابیری بیاندیشند.

فیروزوند گفت : رشتوندان باید عملگرایی و عمل به وعده های مدیران و مسئولان را ببینند و حس کنند.
مردم رشت شایسته بهترین ها هستند ،
خواسته های به حق مردم رشت باید مورد اجابت قرار گیرد.
رشتوندان از هر قشر و نژادی به رشت علاقه مندند و به شکوفایی و پیشرفت رشت اشتیاق دارند.

دکتر فیروزوند در پایان خاطر نشان کرد : اینجانب ۱۲ دی ماه مصادف با “روز رشت ” را به تمامی شهروندان شهر باران های نقره ای تبریک عرض می کنم .

انتهای پیام/