چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر میرشمس مومنی زاده در دیدار با روسای هیئت های ورزشی استان گیلان گفت: دنیای ورزش با زندگی جوانان در آمیخته است

دیدار روسای هیئت های ورزشی استان گیلان با فرماندار رشت دکتر میرشمس مومنی زاده و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان مریم بخشی در محل سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.


همای گیلان، دکتر میرشمس مومنی زاده ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین،گفت:روسای هیئت های ورزشی رشت افرادی فهیم،آگاه،قدرشناس و ورزش دوست هستند که ما میتوانیم با چنین هیئت هایی در تشکلات ورزش استان با همراهی و حمایت استانداری،فرمانداری و نمایندگان مجلس سرنوشت بهتری را برای جامعه ورزش استان رقم بزنیم.

وی افزود:دنیای ورزش با زندگی جوانان در آمیخته است و این در صورتی است که جوانان در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی شهرت دارند که نشان دهنده علاقه مندی آنان و در آمیختگی ورزش با زندگی مردم است که ما بعنوان مدیران اجرایی باید به علایق مردم توجه ویژه ای داشته باشیم.

فرماندار رشت خاطر نشان کرد: از ظرفیت شهرداری ها و دهیاری ها با مدیریت بخشداری برای تقویت ورزش استان استفاده شود.
دکتر مومنی زاده اذعان کرد:ما باید استعداد های ورزشی را شناسایی کنیم تا از آنها حمایت و پشتیبانی صورت گیرد و همچنین تامین هزینه برای افراد کم بضاعت از ظرفیت دولت در دستور کار ما قرار دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از رشته های مهم در جامعه است،گفت:ورزش همگانی از رشته های مهم در جامعه است که موجب ایجاد نشاط و شادابی عمومی در سطح جامعه میشود.
وی در رابطه ها با حمایت از باشگاه های دولتی اضافه کرد:باشگاه های خصوصی باید مورد حمایت قرار گیرند زیرا امکانات دولتی کافی با توجه به مشکلات امروزه کشور وجود ندارد.
مومنی زاده در پایان سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای هیئت های ورزشی، افزود: همه با هم باید با همدلی و هم افزایی و همگرایی گام های پیشرویی در خصوص جامعه ورزش استان برداریم.

مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت:بزرگترین فعالیت ورزشی در استان گیلان به رشت اختصاص دارد که ما سعی داریم هیئت های ورزشی را قدرتمند تر کنیم و دغدغه و مشکلات شان را رفع شود.

وی انتظار خود رااز فرماندار ارتقا زیر ساخت ها بیان کرد و افزود:بزرگترین خواسته ما در اختیار قرار دادن سالن های ورزشی مختص هر هیئت است علاوه بر این برقرار کردن ارتباطات و تعاملات که در تمام دنیا شهرداری ها در زمینه سالن و تجهیزات فعالیت میکنند و از ظرفیت های شهرداری در جهت تقویت ورزش استان استفاده میکنند.

مریم بخشی اظهار اشت:با توجه به اینکه اعتبارات ما محدود است، ایجاد فضایی کوچک برای هیئت های ورزشی خیلی هزینه بر نیست.اکثر مشکل ما تعمیرات و فرسودگی سالن ها است که باید در کمیته برنامه ریزی بررسی شود.

در حاشیه این مراسم هرکدام از روسای هیئت های ورزشی نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و خواستار حمایت های همه جانبه از مسئولان ذیربط شدند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

افتتاح راه آهن رشت – کاسپین عقب افتاد

افتتاح راه آهن رشت – کاسپین عقب افتاد طبق اعلام وزارت راه قرار بود امروز …