چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر پورحیدری خبر داد: واحد تولیدی دربهای upvc در اسالم با حضور استاندار گیلان افتتاح شد

دکتر پورحیدری خبر داد:
واحد تولیدی دربهای upvc در اسالم با حضور استاندار گیلان افتتاح شد

همای خبـر – نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری با اعلام این خبر افزود: شرکت تولیدی صنعتی فرشاد تولیدکننده درب های upvc و ضد سرقت، پنجره دوجداره و کابینت در بخش اسالم شهرستان تالش با حضور استاندار گیلان رسماً وارد چرخه تولید شد.
وی در خصوص این شرکت صنعتی که در بخش اسالم شهرستان تالش به بهره‌برداری رسید اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری این شرکت ۴۳۰ میلیارد ریال بوده و تعداد اشتغال مستقیم آن ۲۰ نفر از جوانان این منطقه است.

مدیرکل صمت گیلان تولیدات متنوع این شرکت صنعتی را حائز اهمیت دانست و تشریح کرد: این شرکت با زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع ایجاد گردیده است که می تواند حجم زیادی از نیازهای ملزومات ساختمانی منطقه را تامین نماید.
گفتنی است؛ به مناسبت دهه مبارک فجر ۳۲ طرح صنعتی و تولیدی در مجموع با سرمایه‌گذاری ۵۰۷۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۱۸۶۷ نفر در سراسر استان گیلان به تدریج راه اندازی و بهره‌برداری می‌رسند.

About نسرین عشقی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛ ۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛ ۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت …