چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار اعضای ستاد جوانان دکتر روحانی با سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر


همای گیلان، به گزارش روابط عموم فرمانداری شهرستان رودسر ؛ علی وارسته بهدانی سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در دیدار با اعضای ستاد جوانان دکتر روحانی گفت : ذکاوت دکتر روحانی بود که فضای سنگین انتخابات را مدیریت کرد و وظیفه خود می دانم از دکتر جهانگیری یار کمکی دولت که الحق و والانصاف بدرستی میدان داری کردند تشکر کنم.
وی خاطر نشان کرد : ما امانتدار مردم هستیم و باید نسبت به وظایف محوله کوشا باشیم و همواره پیوستگی در کارها را حفظ کنیم تا خروجی مثبت داشته باشیم .
سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر ادامه داد : اگر می خواهیم روند جامعه توسعه یافته را دنبال کنیم و در مسیر توسعه قرار بگیریم الزاماتی باید رعایت کنیم که این الزمات خود به خود جامعه را در مسیر توسعه قرار می دهد .
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به نیازمندیهای مردم در بخش ها گفت : جنس مشکلات مردم در روستاها یکی است اما حضور جوانان در روستاها و بخش ها ،شرایط فرهنگی را فراهم و مهیا می سازد و باید نیازمندیهای مردم را در سطح بخش ها بررسی نمائید .
وی با بیان این مطلب که یکی از نیازهای ضروری جامعه ما گفتگو و تعامل با نسل نو و جدید است افزود : ما نیازمند تعامل با نسل جدید و چهره به چهره با آنها هستیم و فاصله بین نسل ها باید با شنیدن ها و تعاملات رفع گردد .
وارسته ادامه داد : بحث اطلاع رسانی در همه شرایط ، بویژه در مقطع کنونی بسیار مهم است و با تیم سازی می شود به نتیجه رسید .
سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود با اشاره به توزیع سود سهام عدالت در جامعه گفت : با توزیع سود سهام عدالت متأسفانه فضاسازی زیادی در فضای مجازی شده است و ضمن تشریح و تبیین بیشتر موضوع برای مردم، رسانه ها باید بگویند دولت با چه مسائل و مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند .
علی وارسته در ادامه با بیان اینکه فردی بسیار شفاف هستم و از دورویی دوری می کنم گفت : پرطمطراق و جنجال برانگیز نیستم و بسیار صبورانه اما محکم و با استقامت به افقی که ترسیم می کنیم بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید قدم برمیدارم .
وی با بیان اینکه به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان با اقتدار برای مردم کار می کنم افزود : در کنار کسانی که در این شهرستان زحمت کشیده اند هستم .
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد : مشاوره را می پذیرم و درب اتاقم به روی تمام مردم و بویژه جوانان باز است و هر زمان باشد استقبال میکنم و جلسات هم اندیشی با جوانان راهگشا است .
علی وارسته در ادامه سخنان خود به سالروز وفات آیت ا… هاشمی رفسنجانی اشاره نمود و گفت : آیت الله هاشمی (ره) یکی از سرمایه های بزرگ ایران اسلامی بود و ایشان تمام زندگی و آبرویش را برای حفظ نظام و منافع مردم گذاشت و آینده ابعاد وجودی این بزرگ مرد را مشخص می کند .
وی اظهار کرد : جامعه ما جامعه ای مذهبی است و جوانان مساجد و محافل را از دست ندهند و باور داریم محافل و مجالس مذهبی رزق و روزی مارا برکت می دهد .
نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد : همانگونه که موظفم اشتغال ، اقتصاد ، تولید و رشد را در برنامه کاری شهرستانی داشته باشم پیوست های فرهنگی و اجتماعی را نیز در نظر میگیرم .
وی با بیان این که در ارتباط با فساد مالی ذره ای بر نمی تابم و کوتاه نمی آیم افزود : برای شهرستان رودسر بدنبال تدوین برنامه هستم تا گامهای موفق تری نسبت به گذشته داشته باشیم .
وارسته با تأکید به اینکه به شدت قائل به تقسیم کار از کوچکترین تا بزرگترین موارد هستم افزود : تمام سعی ما بر این است تا شهرستان رودسر بعنوان نمونه و الگو برای شهرستانهای دیگر باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: در آغاز پائیز زرین و فصل بازگشایی مدارس و مراکز علمی، برای فرزندان عزیزمان فضایی شاداب و بانشاط و ایمن فراهم سازیم

فرماندار لنگرود در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: در آغاز پائیز زرین و فصل بازگشایی …