چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار بانوان شاغل در ادارات شهرستان با فرماندار سیاهکل

همای گیلان، محمود صوفی فرماندار شهرستان سیاهکل در دیدار با بانوان شاغل در ادارات شهرستان با تبریک ایام دهه مبارک فجر ، شهرستان سیاهکل را شهرستانی برخوردار از فرهنگ و تاریخ غنی عنوان کرد و افزود : این فرهنگ بالا ضمن اینکه اصلیت فرهنگ غنی شهرستان را حفظ می کند ، می تواند از بروز آسیب های اجتماعی که آن هم به ندرت در این شهرستان اتفاق می افتد پیشگیری نماید.
محمود صوفی در ادامه به نقش و جایگاه بانوان در ارتقای فرهنگ عمومی که به پیشگیری از آسیب های اجتماعی منجرخواهد شد تاکید کرد و افزود : انتظار داریم که کمیسیون امور بانوان فرمانداری به عنوان متولی امر ، یک شناسنامه و بانک اطلاعاتی کامل از زنان موفق و کارآفرین را که در عرصه های کارآفرینی و مدیریتی ایفای نقش می کنند تهیه نمایند تا این بانوان موفق ، در مواقع ضروری و لازم در جهت رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی و ارتقای معیشت جامعه هدف خود اقداماتی صورت دهند .
وی در ادامه بر تشکیل کمیته هایی در مجموعه کمیسیون امور بانوان فرمانداری در جهت شناسایی آسیب ها ، فرصت ها و تهدید ها تاکید و اظهار امیدواری نمود که پس از تشکیل این کمیته ها و معرفی پتانسیل های بالقوه و بالفعل همراه با ایجاد تشکل های خیرین ، بیش از گذشته جامعه ای با فرهنگ و برخوردار از تلاش و پیشرفت و توسعه داشته باشیم .
فرماندار سیاهکل در پایان با اشاره در پیش بودن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه اقشار جامعه به ویژه بانوان که نقش و جایگاه اساسی در ارتقای فرهنگ عمومی دارند خواست تا با حضور حماسی و مشارکت حداکثری خود ، برگ دیگری از کتاب قطور افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند .
قابل ذکر است در این دیدار که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر و در راستای اجرایی شدن برنامه های دهه مبارک فجر و با همکاری امور بانوان فرمانداری سیاهکل برگزار شد ، چند تن از حاضرین در جهت تقویت فرهنگ عمومی و موضوعات مختلف نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

گزارش اختصاصی؛ عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ هکتاری یک سرمایه عظیم برای شاندرمن است

گزارش اختصاصی؛ عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ …