چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار سرپرست کتابخانه های عمومی استان گیلان با فرماندار رضوانشهر

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر خانم پریسا کرمی سرپرست کتابخانه های عمومی استان گیلان و هیئت همراه به اتفاق رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان با فرماندار رضوانشهر دیدار کرد.

مهندس محمد مهدی مظفری در این دیدار گفت : مطالعه و کتابخوانی یکی از شاخص های اساسی برای توسعه و پیشرفت هر کشور است و جامعه ای که کتابخوانی در میان آنان رواج بیشتری داشته باشد فرهنگ پویاتری خواهد داشت لذا باید با فراهم سازی بسترهای لازم فرهنگ کتاب و کتابخوابی را در بین خانواده ها و جوانان و نوجوانان شهرستان تقویت کنیم که می تواند در کاهش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی موثر باشد.

وی ادامه داد: مکان هایی که اجتماع عمومی وجود دارد شناسائی و فضایی برای مطالعه کتاب و علم آموزی ایجاد بشود.

سرپرست فرمانداری رضوانشهر از کوله های کتاب که به مناطق صعب العبور در شهرستان ارائه شده تشکر نمود و خواستار استفاده از ظرفیت دهیاران در این راستا شدند.

خانم پریسا کرمی سرپرست کتابخانه های عمومی استان نیز در این نشست ضمن تشکر از حمایت های فرماندار در راستای کتاب و کتابخوانی با اشاره به اینکه شهرستان رضوانشهر رتبه برتر کتابخوانی در استان را دارد که این نشان از حمایت مسئولین، خیرین و تلاش مجموعه همکاران کتابخانه عمومی شهرستان در این راستا است.

پریسا کرمی افزود: امروز جامعه ما عصر علم و آگاهی است لذا جامعه ای می تواند رو به پیشرفت باشد که در این راستا حرکت کند.

کتابخانه عمومی شهرستان رضوانشهر دارای ۳۷ هزار جلد کتاب و بیش از ۳ هزار نفر عضو کتابخانه و۳سال پی درپی رتبه برتر استانی را به خود اختصاص داده است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …