- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

دیدار سرپرست کتابخانه های عمومی استان گیلان با فرماندار رضوانشهر

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر خانم پریسا کرمی سرپرست کتابخانه های عمومی استان گیلان و هیئت همراه به اتفاق رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان با فرماندار رضوانشهر دیدار کرد.

مهندس محمد مهدی مظفری در این دیدار گفت : مطالعه و کتابخوانی یکی از شاخص های اساسی برای توسعه و پیشرفت هر کشور است و جامعه ای که کتابخوانی در میان آنان رواج بیشتری داشته باشد فرهنگ پویاتری خواهد داشت لذا باید با فراهم سازی بسترهای لازم فرهنگ کتاب و کتابخوابی را در بین خانواده ها و جوانان و نوجوانان شهرستان تقویت کنیم که می تواند در کاهش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی موثر باشد.

وی ادامه داد: مکان هایی که اجتماع عمومی وجود دارد شناسائی و فضایی برای مطالعه کتاب و علم آموزی ایجاد بشود.

سرپرست فرمانداری رضوانشهر از کوله های کتاب که به مناطق صعب العبور در شهرستان ارائه شده تشکر نمود و خواستار استفاده از ظرفیت دهیاران در این راستا شدند.

خانم پریسا کرمی سرپرست کتابخانه های عمومی استان نیز در این نشست ضمن تشکر از حمایت های فرماندار در راستای کتاب و کتابخوانی با اشاره به اینکه شهرستان رضوانشهر رتبه برتر کتابخوانی در استان را دارد که این نشان از حمایت مسئولین، خیرین و تلاش مجموعه همکاران کتابخانه عمومی شهرستان در این راستا است.

پریسا کرمی افزود: امروز جامعه ما عصر علم و آگاهی است لذا جامعه ای می تواند رو به پیشرفت باشد که در این راستا حرکت کند.

کتابخانه عمومی شهرستان رضوانشهر دارای ۳۷ هزار جلد کتاب و بیش از ۳ هزار نفر عضو کتابخانه و۳سال پی درپی رتبه برتر استانی را به خود اختصاص داده است.

با کانال همای خبر همراه باشید [1]