چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با آیت الله امینیان

همای گیلان:به مناسبت فرارسیدن سال نو ، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با حضور در بیت امام  جمعه ی آستانه اشرفیه و عضو مجلس خبرگان رهبری با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار با امینیان 1

آیت ا.. امینیان در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات  کمیته امداد امام خمینی (ره)  به اقشار محروم و نیازمند جامعه بویژه مددجویان تحت حمایت  این نهاد را مولود اندیشه های ناب امام راحل و الهام گرفته از سیره و روش امامان معصوم علیه السلام در توجه به طبقه محروم  جامعه دانست و  بیان داشت: خدمتگزاری به محرومان ونیازمندان یک توفیق مضاعفی است که خداوند سبحان به بندگان خوبش روزی می دهد وباید قدراین نعمت بزرگ رادانست . وی با اظهارخرسندی از ارتباط تنگاتنگ کمیته امداد با اقشار مختلف مردم افزود : امام امت همیشه دیگران را به رسیدگی احوال فقراونیازمندان سفارش می فرمودند و ما نیز   براین معتقدیم که  کارشما امدادگران بسیار خوب و باارزش است  و انشاءالله مورد قبول و عنایت باریتعالی قرار می گیرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری آغاز سال نو و تقارن  آن با ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س) را  یک آغاز نیکو و پرثمر دانست و با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله) به سال دولت و ملت  ،  همدلی و هم زبانی گفت : دراین سال که متبرک به نام حضرت فاطمه (س) شده است ما خودمان را وقف امام زمان (عج) نموده ایم و هیچ چیز متعلق به ما نیست و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز وقف امام زمان(عج) است .

در این دیدار که دکتر امینیان مدیر پزشک خانواده و مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، حجت الاسلام والمسلمین رستمی از فضلای حوزه علمیه قم و مهندس جوادپور فرماندار لنگرود نیز حضور داشتند ، آیت الله امینیان با بیان اینکه امدادگران در تحت ولایت امام عصر (عج) قراردارند  ازسرپرست جدید کمیته امداد استان گیلان خواست تا  الگوهای ناب حضرت زهرا (س)  درسبک زندگی اسلامی را دربرنامه های توانمند ساز این نهاد به عنوان یک اصل درجامعه ی مددجویی ترویج نماید ، ایشان همچنین افزود : من به خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) خوشبین هستم و عملکرد این نهاد بسیار خوب است.

علیرضا محمدی سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان نیز در  این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد  یکساله این نهاد و قدردانی ازرهنمودهای امام جمعه آستانه اشرفیه ، وجود ایشان را در دیار آقا سید جلال الدین اشرف (ع) نعمتی بزرگ دانست و گفت :بر اینجانب و همه امدادگران آنچه که به عنوان یک تکلیف مهم فرض  و وظیفه هست این است که کمیته امداد به عنوان نهادی حمایتی و  ولایتی بتواند با بهره گیری از هدایت ها و راهنمایی های حکیمانه علمای  عظام همواره منشأ و مصدر خدمت به محرومان واقعی باشد و در این راه از هیچ کوششی دریغ و مضایقه نخواهیم کرد.

شایان ذکر است در حاشیه این دیدار سرپرست کمیته امداد گیلان باتفاق  هیئت همراه ضمن زیارت بارگاه ملکوتی آقا سید جلال الدین اشرف(ع) ، بر سر مزار شهید ترور حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن عسکری رئیس اسبق کمیته امداد کوچصفهان و دو  امدادگر مرحوم شهرستان حضور یافت  و با ذکر فاتحه برای شادی روحشان دعا نموده و  از نزدیک با یکی از خانواده های  امداد گر مرحوم این شهرستان نیز ملاقات و  از خانواده  ایشان دلجویی نمودند.

About سردبیر ارشد

Check Also

شرکت سیمان خزر با همکاری اداره محیط زیست کارگاه آموزشی به مناسبت هفته محیط زیست برگزار نمود

شرکت سیمان خزر با همکاری اداره محیط زیست کارگاه آموزشی به مناسبت هفته محیط زیست …