چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار صمیمانه مدیران و دبیران اعضای مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان و شهرستان‌ رشت با معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت.

همای خبر به نقل از  روابط عمومی مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان رشت ،عصر دیروز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ جلسه معارفه و آشنایی با دبیران مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان رشت با حضور مدیران و دبیران مجمع مشورتی نظام مسائل استان و شهرستان رشت در دفتر دکتر آرمین عموزاد، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، دکتر محمود نظرنیا دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان ضمن عرض سلام و تقدیر از معاون محترم سیاسی و اجتماعی فرماندار بابت فرصتی که در اختیار مجمع قرار داده‌اند به اهمیت جایگاه و نقش مجمع در دولت مردمی اشاره نمودند و بیان داشتند که مجمع مشورتی به عنوان بازوی مشورتی، می‌تواند در جهت رفع مسایل و مشکلات استان و شهرستان و بالفعل نمودن ظرفیت‌های موجود گامی موثر بردارد.
پس از آن مهندس میلاد علی‌پور دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان رشت به معرفی جایگاه، نقش و اهداف مجمع مشورتی منبعث از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداختند.
وی با بیان اینکه وظیفه و هدف اصلی مجمع، مطالبه گری منصفانه،مؤدبانه،معقولانه و مجدانه می‌باشد، اظهار داشت که؛ مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان رشت بواسطه برخورداری از دبیران و اعضای اندیشمند، محقق و فعال در ذیل کارگروه‌های ده گانه خود، می‌تواند ظرفیت خوبی برای حل مسائل شهرستان در همه حوزه‌های سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی و … باشد.
در ادامه جلسه هر یک از دبیران کارگروه‌های مجمع، ضمن معرفی خود به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌‌ها در حوزه مربوط به کارگروه‌های خود پرداختند و از معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت خواستار حمایت و همراهی ایشان جهت تحقق برنامه‌ها و اهداف مجمع شدند.
در پایان جلسه نیز دکتر آرمین عموزاد معاون سیاسی و اجتماعی فرماندری، ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای اعضا و ارکان مجمع، توصیه‌هایی را به جهت پیشبرد هدفمند و انقلابی برنامه‌های پیش روی مجمع ارائه نمودند.
ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و سردار قاسم سلیمانی، متذکر شدند انقلاب اسلامی در مسیر درست و متعالی خود قرار دارد و انشالله با ظهور حضرت عصر(عج) به سرانجام و مقصود خود خواهد رسید.
ایشان با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از اعضای مجمع خواستند تا باشناخت دقیق و جامع از ظرفیت ها ،تهدیدها ،فرصت ها و قوت های شهرستان نسبت به شناسایی مسائل اهتمام نمایند.
وی با توصیه بر این که هر کارگروه برای بازه‌های زمانی کوتاه مدت یک یا دو مسئله مهم و اساسی را در دستور کار خود قرار دهد و تلاش کند تا همان را به نتیجه برساند،متذکر شد، تعدد مسائل مانع از انجام صحیح و به موقع کارها می‌شود.همچنین می‌بایست به تبعات اجرایی موضوعات و برنامه‌ها توجه داشت.
وی در پایان جلسه ضمن اعلام همراهی و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های اجرایی مجمع مشورتی نظام مسائل استان و شهرستان رشت، از اعضای جلسه خواستند که هدف همه ما باید انجام صحیح کارها باشد نه حفظ جایگاه، تا انشالله خیر و برکت هم در زندگی و هم در کارهای ما جاری و ساری باشد.
جلسه با ختم صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …