چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار فرماندار رضوانشهر با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، هم اکنون مهندس رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور در محل فرمانداری با مهندس سید نادر صفوی میرمحله پیرامون پروژه های فرهنگی و همچنین مسائل و مشکلات فرهنگ و هنر شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار رضوانشهر در این دیدار با بیان اینکه فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند زیر ساخت‌های مناسب بوده تا اهالی این حوزه بتوانند با فراغ بیشتری به فعالیت بپردازند، گفت: با توجه به پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگی پره سر و همچنین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مجتمع فرهنگی رضوانشهر نیاز به مساعدت و توجه ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نسبت به این پرورژه های فرهنگی برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مردم فرهنگ دوست شهرستان می باشد.

مهندس صفوی به ظرفیت های شهرستان در زمینه های مختلف اشاره کرد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌هایی بالقوه ای در حوزه فرهنگ و هنر بوده که نیازمند حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ زیربنای همه مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی است، گفت: برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی تاثیرات مهم و ماندگار در جامعه خواهد داشت، لذا اگر خواهان توسعه هرچه بهتر تمامی شئون جامعه هستیم باید با استفاده از همه ظرفیت ها در حوزه فرهنگ و هنر اهتمام ورزیم.

در این دیدار سرهنگ پوراسماعیلی فومنی فرمانده سپاه ناحیه، صفری معاون سیاسی فرمانداری و دیگر اعضای شورای تامین شهرستان نیز حضور داشتند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …