چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار فرماندار و مسئولان رضوانشهر به مناسبت هفته دولت با امام جمعه بخش پره سر

در دومین روز از هفته دولت فرماندار شهرستان رضوانشهر به همراه جمعی از مسئولین شهرستان و بخش پره سر با امام جمعه بخش پره سر دیدار کرد

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری  رضوانشهر در دومین روز از هفته دولت مهندس سید نادر صفوی میرمحله به همراه اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش پره سر با حضرت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یگانه امام‌ جمعه بخش پره سر دیدار کردند .

فرماندار رضوانشهر در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت با تشریح برنامه های هفته دولت در این شهرستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر، دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند، لذا همه ما باید راه و روش و منش رفتاری شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه امور کاری خود برای خدمت به مردم قرار دهیم.

وی افزود: این هفته فرصت مناسبی است تا دستاوردها و خدمات  یک ساله دولت مردمی و انقلابی در شهرستان را به سمع و نظر مردم برسانیم و به نوعی همان دغدغه مقام معظم رهبری که بتوانیم این امید واقعی را در دل مردمان عزیزمان زنده کنیم.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه دولت مردمی و شخص جناب آقای دکتر رئیسی با حضور میدانی خود و خصوصاً در سطح استان حضور جناب آقای دکتر عباسی استاندار محترم گیلان که به صورت شبانه روزی در کنار مردم  در راستای خدمات رسانی تلاش می کنند، گفت: مدیران دولت مردمی نیز در شهرستان در راستای خدمات رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

سید نادر صفوی ادامه داد: به همت و تلاش کارگزان دولت مردمی در این شهرستان ، تعداد ۴۱  پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۷۱۰  میلیارد ریال  با اشتغالزایی ۱۳۵ نفر به صورت مستقیم در هفته دولت امسال مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

همچنین حجت الاسلام و المسلیمن یگانه امام جمعه بخش پره سر نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت خدمت فرماندار و همه مدیران شهرستانی ضمن بیان خدمات ارائه شده از سوی دولتمردان در این شهرستان گفت: رسیدگی به مشکلات و معیشت مردم جزء اولویت مسئولین باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …