چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار فرماندار و مسئولان شهرستان لاهیجان با امام جمعه این شهر

دیدار فرماندار و مسئولان شهرستان لاهیجان با امام جمعه این شهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان در چهارمین روز از هفته دولت ، روح الله بخشی نژاد به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه لاهیجان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار بخشی نژاد با اشاره به فرارسیدن هفته دولت ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی ، باهنر و شهید رییسی و شهدای خدمت ، این هفته را تبریک گفته و تصریح کرد: این هفته فرصت خوبی است تا خدمات دولتمردان به مردم گفته شود و مردم در جریان تلاش های مسئولین قرار بگیرند. فرماندار لاهیجان افزود: خدمت رسانی به مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه این کشور فرصتی مغتنم است و بایستی از این فرصت استفاده کنیم تا در ددرگاه الهی سربلند باشیم. بخشی نژاد در ادامه با اشاره به افتتاح ۵۲ پروژه در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۶ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان ، بر لزوم پیگیری مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف تاکید کرد.
همچنین در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی ضمن تبریک و تهنیت هفته دولت و تقدیر و تشکر از تلاش های دولتمردان ، بر لزوم بیان خدمات دولت به آحاد جامعه تاکید کرد. وی ضمن یادآوری خدمات دولت شهید رییسی و آرزوی توفیق برای دولت دکتر پزشکیان ، افزود: تریبون نماز جمعه و صفحات اینجانب در فضای مجازی در اختیار مسئولین است تا به بیان خدمات دولت به مردم بپردازند.

About نسرین عشقی

Check Also

سیداسماعیل سادات دیلمی بخشدار رحیم آباد: تشکر ویژه از آقای استاندار(اسدالله عباسی) و آقای فرماندار(محمد حیدری)در کمیته برنامه ریزی و اعتباراتی که باید در نظر گرفته شود به کمک نماینده مجلس و همکاری مسئولین بخشی برای رفع محرومیت زدایی در بخش رحیم آباد

سیداسماعیل سادات دیلمی بخشدار رحیم آباد: تشکر ویژه از آقای استاندار(اسدالله عباسی) و آقای فرماندار(محمد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *