چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات گیلان با فرماندار رضوانشهر

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، هم اکنون دوشنبه سی خرداد فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مهندس یدالله حسنی مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان با حضور در محل فرمانداری رضوانشهر با مهندس سید نادر صفوی میرمحله پیرامون اجرای پروژه فیبر نوری در این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: زمان برای اجراء و تحقق پروژه های عمرانی و خدماتی در دولت سیزدهم موثر و مهم است.

مهندس صفوی گفت: شهرستان رضوانشهر به لحاظ ارتباطات محروم می باشد، اجرای پروژه فیبرنوری یکی از نیازهای مبرم این شهرستان است.

وی بیان داشت: در راستای سیاست های دولت مردمی مبنی بر خدمات رسانی هر چه بیشتر به روستائیان و مناطق کمتر توسعه یافته، اجرای پروژه فیبر نوری طرح uso دولت به طول ۷۶ کیلومتر یکی از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به گیلان در رضوانشهر در دو مسیر پونل به اورماملال و انگولش-و پونل به ارستون شهرستان می باشدکه عملیات اجرایی این پروژه از روستای پونل توسط پیمانکار مربوطه آغاز شده است.

فرماندار رضوانشهر گفت: اجرای پروژه فیبر نوری طرحuso دولت به منظور ایجادارتباط پایدارتلفن های همراه وثابت و استفاده بهینه از شبکه های مخابراتی،پروژه فیبرنوری به طول ۲۱ کیلومتر در مسیر پونل به اورماملال و انگولش حوزه مرکزی و همچنین ۵۵ کیلومتر مسیر پونل به ارستون بخش پره سر شهرستان و روستاهای موجود در این محور خواهد بود.

در این دیدار اعضای شواری تامین و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رضوانشهر و مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط نیز حضور داشتند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …