چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار مدیرعامل و مسؤولین شرکت گاز استان با نماینده محترم ولی فقیه در گیلان/آیت الله قربانی : گیلانیان در مصرف گاز صرفه جویی نمایند

همای گیلان: روز سه شنبه مدیرعامل و جمعی مسؤولین شرکت گاز استان گیلان با حضور در دفتر آیت الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با ایشان دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، در ابتدای این دیدار مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان گیلان ارائه نمود.

وی اظهار داشت: هم اکنون همه شهرها و ۹۲ درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره مند می باشند.

 ظهیری گفت: با توجه به ورود هوای سرد به استان، لازم است مردم و مشترکین عزیز، در مصرف گاز صرفه جویی نمایند و درخواست نمود تا درخطبه های نماز جمعه، ائمه محترم جماعات در سطح استان توصیه ها و رهنمودهای لازم را برای مصرف بهینه و صرفه جویی ارائه نمایند.

سپس آیت الله قربانی ضمن خیر مقدم به مدیرعامل و مسؤولین شرکت گاز گفتند: گاز یک نعمت الهی است که خداوند متعال به ایران اعطا نموده و گازرسانی گسترده به شهرها و روستاهای کشور از حسنات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ایشان با اشاره به کاهش شدید حجم جنگلهای استان و افزایش آلودگی هوا، نقش گاز طبیعی را برای کنترل این معضل کلیدی دانستند.

نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان بیان نمودند: گاز طبیعی یکی از عوامل کمک کننده به محیط زیست می باشد و باید در استان از این انرژی پاک استفاده بهینه نمائیم.

آیت الله قربانی اسلام را دین بهره برداری از نعمات الهی در حد معقول دانستند و با اشاره به آیه ۳۱ سوره اعراف
(کُلُواْ وَاشْرَبُواْ وَلاَ تُسْرِفُواْ إِنَّهُ لاَ یُحِبُّ الْمُسْرِفِینَ )، اسراف و تبذیر را مذموم و ناپسند دانست و از مردم عزیز استان خواست تا در مصرف گاز  صرفه جویی نمایند.

نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان در پایان از زحمات شرکت گاز برای گازرسانی به تمام استان بویژه مناطق صعب العبور و کوهستانی استان مانند شهرهای جیرنده، بره سر و دیلمان تشکر نمود و ابراز امیدواری نمود که با مصرف بهینه گاز، استان گیلان سبزتر از گذشته شود.

 

 

 

 

 

 

About سردبیر

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …