چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار مدیرعامل کارخانه سیمان خزر با فرماندار شهرستان رودبار

همای خبر/ مدیر عامل شرکت سیمان خزر در دیدار با فرماندار شهرستان رودبار

✅ دستاوردهای ملی و استانی شرکت سیمان خزر حاصل تلاش تمامی همکاران شرکت و نتیجه بهره‌گیری از خرد جمعی بوده است .

 🔹🔹 دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل سیمان خزر با حضور در دفتر فرمانداری شهرستان رودبار ضمن تبریک انتصاب ایشان و همچنین تبریک سال نو ، با مهندس طهمورث عموپور سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار دیدار و گفتگو کرد.

💢📣 به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر ،
در این دیدار اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر اوضاع کنونی و اقدامات موثر در روند جاری کارخانه در دپارتمان های مختلف کارخانه را شرح داده و برنامه ها و چشم انداز آتی شرکت در تولید و تحویل و نیز انجام مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی را بیان نمود.

👤➕اسحق جمال امیدی افزود علی رغم تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و مشکلات عدیده در تامین قطعات مورد نیاز خطوط تولید و همچنین مشکلات قطعی گاز , خانواده سیمان خزر با شعار هم دلی و همت مضاعف پرسنل خدوم , ضمن به روز رسانی خطوط، تولیدو تحویل پایدار را در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و ضمن دست یابی به تمامی برنامه های از پیش تعیین شده خود ، توانست به رکوردی بی سابقه‌ای در کل ادوار سیمان خزر دست یابد .

👤➕ طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در این دیدار گفت: با توجه به دستور و تاکیدات استاندار محترم و نماینده محترم شهرستان حمایت از بخش صنعت و واحدهای صنعتی ، آمادگی فرمانداری را جهت حمایت از تولید و رفع موانع اعلام نمود .

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …