چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با فرماندار رضوانشهر

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان با حضور در محل فرمانداری رضوانشهر با محمود قاسمی فرماندار این شهرستان به منظور رسیدگی به مسایل و مشکلات ورزشی دیدار و گفتگو نمود.

همای گیلان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، محمود قاسمی صبح روز یکشنبه بیست و سوم آذرماه در این دیدار ضمن خیرمقدم خدمت مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه توسعه ورزش یکی از ضروریات جامعه امروزی است اظهار کرد: ورزشکاران جزو سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند و باید با نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش توجه شود و برنامه‌ریزی لازم در این راستا صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شهرستان در حوزه های مختلف ورزشی دارای نقاط قوت و پتانسیل خوبی می باشد، تاکید کرد: اماکن ورزشی این شهرستان وضعیت مناسبی از نظر امکانات و تجهیزات ندارند که باید اداره کل ورزش استان به این موضوع توجه خاصی مبذول نماید.

محمود قاسمی به مجموعه ورزشی در روستای ساحلی رودسر تازه آباد اشاره نمود و گفت: در راستای حمایت از جوانان، احداث و راه اندازی این مجموعه ورزشی می تواند مهم و باعث دلگرمی ورزش دوستان خواهد شد.

وی گفت: باتوجه به موقعیت خوب کسب شده ما می توانیم با بهره مندی از میلیون ۹۰۰ تومان اعتبارات پیش بینی شده استانی بهترین سایت وزرشی غرب گیلان را در مجموعه ورزشی رودسر رضوانشهر راه اندازی نمائیم.

خانم مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانا استان گیلان نیز در این دیدار ضمن قول مساعد برای راه اندازی سایت مجموعه وزرشی رودسر رضوانشهر و همچنین زمین چمن مصنوعی روستای رودبارسرا داد.

در ادامه این دیدار فرماندار رضوانشهر به اتفاق مدیر کل ورزش و جوانان استان از چندین سالن و زمین های ورزشی این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این مجموعه های ورزشی قرار گرفتند.

گفتنی است شهرستان رضوانشهر دارای ۶ سالن سرپوشیده و ۸ زمین ورزشی فوتبال جهت استفاده جوانان این منطقه در رشته های مختلف ورزشی می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …