چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان با فرماندار رضوانشهر

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، اسفندیار ضیائی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان با سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار کرد

فرماندار رضوانشهر در این نشست ضمن تشکر از زحمات مدیرکل کانون پرورش فکری استان و مجموعه همکاران وی در این شهرستان و با تأکید بر راه اندازی و فعال سازی شورای فرهنگی و اجتماعی در شهرک چوکای رضوانشهر گفت: نگاه ما به کانون پرورش فکری و کودک و نوجوان در این شهرستان ویژه است.

مهندس محمد مهدی مظفری افزود: برای تنوع بخشی به برنامه های فرهنگی مبنی بر ایجاد انگیزه برای جذب مخاطب که بسیار دارای اهمیت می باشد با بررسی و آسیب شناسی باید تلاش نمایئم تا به این امر مهم دست پیدا کنیم.

سرپرست فرمانداری رضوانشهر خواستار پرداختن به جاذبه ها و در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و آب و هوایی این منطقه شد و خطاب به مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجونان گفت: ضمن بررسی شرایط محیطی ، اقلیمی و … منطقه باید نسبت به فراهم سازی امکانات و برنامه های مربوطه برای کودکان اهتمام لازم را در شهرک چوکای این شهرستان داشته باشیم.

وی گفت: امروز با یک فضای مجازی مواجه هستیم اگر چه آسیب رسان است ولی می توان در جهت آگاهی بخشی برنامهای کانون شهرستان از این ظرفیت استفاده نمود و آن را به یک فرصت در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی تبدیل کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان در این دیدار با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه اعتماد سازی در حوزه کودک و نوجوانان استان گفت: با توجه به مقوله فرهنگی و اهمیت موضوع، تلاش کرده ایم با اعتماد سازی بستر توجهات مخاطبین را به این سمت سو جلب نمائیم و در این راستا با بسیج همه امکانات مشغول ارائه خدمت به مردم عزیز هستیم.

اسفندیار ضیائی ضمن بیان اقدامات انجام شده در حوزه کارگری رضوانشهر گفت: ما هم اکنون دارای یک پتانسیل و ظرفیت بسیار خوب در شهرک ولیعصرعج چوکای رضوانشهر هستیم و برای پویایی و گسترش موضوعات فرهنگی تلاش های خوبی صورت گرفته و آمادگی لازم برای استمرار این کار نیز وجود دارد که با همکاری و همفکری می توان در این راستا قدم های بزرگتری برداشت.

ضمناً ایشان برای راه اندازی یک سایت اطلاع رسانی و آموزش مهارت های هفت گانه و بازی های رایانه ای در زمینه حوزه کاری کانون پرورش فکری این شهرستان اعلام آمادگی نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …