چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار نماینده تالش با وزیر ورزش / نور ورزشگاه پوریای ولی تالش تا مسابقات برمیگردد

دیدار نماینده تالش با وزیر ورزش / نور ورزشگاه پوریای ولی تالش تا مسابقات برمیگردد

 

یاسر اسلام دوست نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در راستای بهبود و تجهیز فضا و اماکن ورزشی حوزه انتخابیه تالش با احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.

 

به گزارش همای خبر، به نقل از تالشان نیوز یاسر اسلام دوست نماینده حوزه انتخابیه تالش ماسال رضوانشهر با احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.

 

اسلام دوست در خصوص این دیدار گفت : روز گذشته جلسه ای با وزیر محترم ورزش داشتیم مسائل و مشکلات و نیازمندی های حوزه ورزش به سمع و نظر وزیر محترم رسید.

 

وی افزود : با توجه به پیگیری ها و مکاتبات صورت گرفته در راستای تحقق وعده های انتخاباتی و اجرای عدالت بین سه شهرستان و بهبود فضاهای ورزشی رایزنی و مذاکرات جدی با وزیر محترم صورت پذیرفت و جناب اقای دنیامالی دستورات لازم جهت مساعدت و تامین منابع از محل اعتبارات ملی یا اعتبارات دراختیار وزارتخانه صادر کردند.

 

اسلام دوست با بیان اینکه تا تخصیص اعتبار جهت تحقق کامل دستورات وزیر پیگیری ها ادامه خواهد داشت گفت : در خصوص موضوع نور ورزشگاه پوریای ولی تالش که مورد نگرانی هواداران محترم چوکای تالش بود ضمن انکه رفع این مشکل و نگرانی را از ایشان خواستار شدیم دکتر دنیامالی هم قول مساعد دادند که قبل از بازی های تیم چوکا مشکلات نور ورزشگاه مرتفع خواهد شد.

 

گفتنیست یاسر اسلام در این جلسه طی مکاتباتی با وزیر ورزش خواستار تامین اعتبار جهت رفع به نیازمندی ها ورزش سه شهرستان حوزه انتخابیه شد

 

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *