چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار نماینده مردم شهرستان لنگرود با رئیس اداره ورزش و جوانان این شهر

‍ نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل اداره ورزش این شهر با رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود دیدار و گفتگو نمود.

اختصاصی همای گیلان، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود، صبح امروز (دوشنبه ١٧ آذر ماه ٩٩) در این دیدار دکتر پرویز محمد نژاد با ناصر شهدی در خصوص میزان سرانه های ورزشی، وضعیت هیاتهای ورزشی وهمچنین بررسی مسائل و مشکلات، به گفتگو پرداخت.

نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در این دیدار آمادگی خود را نسبت به رفع مشکلات اداره ورزش و جوانان این شهرستان اعلام داشت.

ناصر شهدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود ضمن عرض خیر مقدم به نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان ارائه داد و گفت: یکی از اولویت های ما توجه به ورزش قهرمانی و همگانی بوده که در این راستا با همکاری هیاتهای ورزشی به دنبال کشف و استعداد یابی ورزشکاران این منطقه هستیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: هیاتهای ورزشی این شهرستان در راستای طرح کمک مومنانه – همت جوانانه اقدامات شایسته ای را انجام داده اند.

همچنین با توجه به محدودیت فعالیت برخی رشته های ورزشی توانسته ایم با همکاری هیاتهای ورزشی مسابقات مجازی ( پویش ورزش در خانه و طرح پرسش و پاسخ به مناسبت های مختلف) برگزار نماییم.

گزارش از سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …