چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار وزیر ورزش با استاندار و مجمع نمایندگان وحضور در یاد واره شهیدان ندیمی

همای گیلان:سعید علیپور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن اعلام این خبر  گفت: دکتر گودرزی فردا پنجشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه به محض ورود به گیلان از طریق مرز هوایی برای تجدید بیعت با شهدای استان گیلان به گلزار شهدای رشت می روند.axe11014

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان سپس با همراهی مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به بازدید از سالن ورزشی شهید باهنر و ورزشگاه تازه تاسیس سردار جنگل رشت می روند و بعد از آن با حضور در استانداری گیلان نشستی با استاندار و مجمع نمایندگان استان خواهد داشت.

علیپور ادامه داد: ساعت ۱۲ فردا نیز روسای هیئت های ورزشی استان و روسای ادارت ورزش شهرستانها در مهمانسرای هتل المپیک دیداری صمیمانه با دکتر گودرزی دارند تا وی را با مسائل و مشکلات ورزش استان گیلان آشنا کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص برنامه های بعدازظهر نیز اظهار داشت: بعد از اقامه نماز این هیئت به سمت آستانه اشرفیه حرکت کرده تا ضمن بازدید از پروژه های ورزشی این شهرستان، ساعت ۱۶ نیز در لاهیجان در یادواره شهدای شهرهای سیاهکل و لاهیجان بویژه شهیدان ندیمی سخنرانی کند. این مراسم در مسجد دوبرادران حاج سلیم محله برگزار می شود.

وی تصریح کرد: بعد از این مراسم وزیر ورزش در لاهیجان به دیدار آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان می رود و در حسن ختام برنامه ها از پروژه های ورزشی شهرستان لنگرود بازدید می کند.

علیپور تاکید کرد: وسیله ایاب و ذهاب برای خبرنگاران از هفت و سی دقیقه صبح در فرودگاه سردار جنگل رشت حضور دارد./خزراسپورت

About

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان: تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز …