چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار چهره به چهره و مردمی شهردار لنگرود نماد جلب رضایتمندی شهروندی

اختصاصی همای گیلان، یکی از عواملی که در سرنوشت هر سازمانی اهمیت و ارزش اساسی دارد و آن را در نیل به اهدافشان یاری می دهد، کیفیت رابطه سازمان با افراد یا سازمانهایی است که با آن سر و کار دارند.

هر اندازه این ارتباط به طور مفید, مستمر و به شکل موثری گسترش یافته باشد به همان اندازه سازمان در دستیابی به اهداف خود موفق تر است.

بدون شک یکی از مهم ترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات دو سویه مردمی است.
به لحاظ اهمیت غیر قابل انکار، ارتباطات مردمی از میان سایر نقشهای تعریف شده مسئولین نمایان تر و بارزتر می باشد.

در این ارتباط دو سویه چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از مباحثی است که مسئولین سازمان و ادارات می بایست مد نظر قرار دهند.
بدست آوردن رضایت مندی مردم در سیستم اداری نظام اسلامی ایران هدف نهایی تکریم است در حکومت علوی نیز، «پرسشگری» یکی از حقوق مسلم مردم بوده و در نتیجه «پاسخگویی» نیز از عمده ترین وظایف مسئولین محسوب می شود.

توجه به خواسته های مشروع و به حق مردم و ارتباط مستقیم با آنان و پاسخگویی را در شهرداری و شورای اسلامی لنگرود بخصوص دراین دوره همواره شاهدیم و مهندس سید مهدی رجایی ،شهردار لنگرود درکنار اقدامات فرهنگی و عمرانی ارزشمند به مسئله پاسخگویی به خواسته های مردمی نیز بسیار توجه داشته چه نسبت به رسانه ها و چه مردم شهرداری است که در سطح استان زبانزد خاص وعام است.

سه شنبه این هفته نیز شاهد دیدار چهره به چهره مردمی شهردار لنگرود با شهروندان بودینم که گوشه هایی از آن را به تصویر کشیدیم.

خبرنگار و عکاس:زهرارگان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …