نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: ۵۰ درصد راه های روستایی لاهیجان و سیاهکل آسفالت نشده است و راه های روستایی آسفالت نیز در برف و بوران اخیر دچار مشکل شده اند که نیاز به بازسازی دارند.

همای گیلان، به نقل از خانه ملت، ذبیح الله نیکفر در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: عملکرد این وزارتخانه موجب یاس و ناامیدی نخبگان و دلسوزان آموزش و پرورش شده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: لازم است وزرا و مسئولان نسبت به فساد اداری با عزم جدی برخورد کنند.

وی با بیان اینکه وزیر کشاورزی باید در زمینه تسریع در پرداخت مطالبات برگ سبز چای اقدام کند، افزود: انتظار مردم از استاندار و ریاست سازمان چای در این زمینه حل مشکل بود ولی تاکنون این خواسته محقق نشده است.

نیکفر با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی باید در زمینه مبارزه با واردات چای و برنج اقدامی کند همچنین لازم است که این وزارتخانه پیگیر افزایش عوارض گمرکی باشد، ادامه داد: محصولات کشاورزان به خصوص چای و برنج روی دست آن ها مانده است و با این شرایط خریداری ندارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی باید نسبت به اتمام و بهره برداری از راه سراوان، سیاهکل، لاهیجان و تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان اهتمام ویژه داشته باشد، گفت: این مسیر ترافیک مداوم و سنگینی دارد که تاکنون حوادث جاده ای و خسارت مالی و جانی جبران ناپذیری را ایجاد کرده است.

نیکفر بیان کرد: ۵۰ درصد راه های روستایی لاهیجان و سیاهکل آسفالت نشده است و راه های روستایی آسفالت نیز در برف و بوران اخیر دچار مشکل شده اند که نیاز به بازسازی دارند.

با کانال همای خبر همراه باشید