چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه: ۴۸ میلیارد ریال وام به فرهنگیان آستانه‌اشرفیه پرداخت شده است

همای گیلان:اسماعیل همایونی در جمع فرهنگیان و بازنشستگان آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه ۱۲۷۵ نفر عضو تعاونی رفاه معلمان این شهرستان هستند افزود: از این تعداد ۷۶۶ نفر فرهنگی بازنشسته و ۵۰۹ نفر از فرهنگیان شاغل در مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان هستند.تسهیلات-150x110

به گفته اسماعیل همایونی صندوق رفاه معلمان در راستای برنامه و اهداف اصلی خودپرداخت وام را با کارمزد یک درصد به فرهنگیان عضو صندوق پرداخت می‌کند.

کارشناس مسئول رفاه معلمان اداره آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه گفت: پس از مجمع عمو می صندوق رفاه در سال ۹۰ که تعداد اعضای صندوق ۱۲۱۵ نفر بودند در طی سه سال ۶۰ نفر به مجموعه صندوق افزوده‌شده‌اند که تا پایان دی‌ماه سال جاری سرمایه کل صندوق ۲۸ میلیارد و ۸۷۱ میلیون و ۶۰۵ هزار ریال است.

رحیم ناظری بابیان اینکه طی ده ماهی سال جاری از سوی صندوق رفاه به ۳۲۷ نفر مبلغ ۱۴ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال پرداخت‌شده است افزود: در سال ۹۱ و ۹۲ به ۸۲۲ نفر از فرهنگیان عضو صندوق مبلغ ۳۳ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال پرداخت‌شده است.

این مسئول با اشاره به هزینه‌های صندوق رفاه معلمان طی سه سال گذشته مبلغ ۳۹۱ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۵۰۰ ریال عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۹۸ نفر از بازنشستگان این صندوق مبلغ ۱۶ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ۴۹۸ هزار ریال و هم‌چنین ۳۶۹ نفر از فرهنگیان شاغل مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۷۲ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال به صندوق بدهکار می‌باشند.

ناظری پرداخت وام به همکاران فرهنگی را به‌صورت وام‌های معادل و ضروری نام برد و تأکید کرد: این صندوق از محل پرداخت وام‌ها مبلغ ۲۸ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ۲۰۸ هزار ریال با احتساب موجودی ذخیره صندوق از همکاران فرهنگی طلبکار است.

در اجتماع نشست فرهنگیان آستانه‌اشرفیه عضو صندوق از محل درآمد یک درصد سود ناشی از پرداخت وام به هر عضو شرکت‌کننده در نشست امروز که بالغ‌بر یک هزار نفر تخمین زده شد مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به‌صورت کارت هدیه داده شد.|آریا|

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور

“مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور   همای خبر- …