چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سیاهکل از برپای نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سیاهکل خبر داد


نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سیاهکل از ۱۵/۱۲/۹۲ لغایت ۲۵/۱۲/۹۲ راه اندازی خواهد شد.

SAM_9782

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سیاهکل با بیان این مطلب افزود: همه ساله در ایام پایانی سال سازمان صنعت، معدن و تجارت جهت تنظیم بازار مبادرت به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالامی نماید که سیاهکل نیز همگام با سایر شهرستانها اقداماتی را در این زمینه انجام خواهد داد.

 محمدرضا قلی پور مبرهن افزود: جهت تامین  میوه ایام  پایانی سال میزان ۱۴ تن پرتقال و ۱۰ تن سیب به این شهرستان اختصاص داده شده ومباشر این شهرستان معرفی که انشاء اله در روزهای آخر سال این میوه هادر شهرستان توزیع خواهد شد.

 وی در خصوص برخورد با متخلفات اقتصادی اظهار داشت: با مستقل شدن اداره تعزیرات حکومتی در سیاهکل روند برخورد با متخلفان جدی تر خواهد شد.

 رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سیاهکل در خصوص توزیع سبد کالا بیان داشت :تا به امروز تعداد ۹۳۵۲ سبد کالا بین خانوارها توزیع شد که با توجه به تعداد مکان های توزیع از لحاظ رعایت رفاه حال مردم، شهرستان سیاهکل در رده های اول استانی قرار دارد. وی در خصوص اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه های در سال آینده خبر داد و گفت: انشاء اله در سال آینده روند توزیع یارانه ها هدفمند خواهد شد. وی در خصوص برنامه های آینده این اداره افزود: کشیک های نوروزی نانوایان و  گشت های مشترک با ادارات تعزیرات حقوقی، شبکه بهداشت، دامپزشکی، اماکن نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و اتحادیه ها در دستور کار این اداره می باشد.

About

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …