چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس کل دادگستری استان گیلان : حب و بغض و کارهای سیاسی و جناحی باید از مسیر دستگاه قضایی خارج شود

همای گیلان:رئیس کل دادگستری استان گیلان درآیین افتتاح حوزه دادگستری بخش رودنبه گفت : این دادگاه برای خدمتگزاری افتتاح می شود امیدوارم که با وجود این مردم خوب پرونده های زیادی وارد این داگاه نشود اما برای دسترسی آسان و اجرای عدالت بتواند خدمات ارزنده ای مطابق شأن مردم ارائه دهد.

SAM_0284

سیاوش پور با اعلام این مطلب که وجود دادگاه در این بخش به دلیل تعداد پرونده های موجود ضرورت داشت اظهار داشت : هر چند بنا نبود در این جایگاه این حوزه را افتتاح کنیم اما به دلیل اینکه تسریع در انجام خدمت رسانی صورت گیرد در همین مکان باامکانات اندک کار را شروع نمودیم امیدوارم با در اختیار گذاشتن زمین ، هر چه سریعتر شاهد افتتاح ساختمان این حوزه باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که امسال سال فرهنگ واقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی است اذعان داشت : مقام معظم رهبری انسانی دوراندیش می باشند و دنیا به آن اذعان دارد که همواره ایشان چندین قدم از ما جلوتر هستند و با اعلام این شعار برای همه قوا تکالیفی را پیش بینی نموده اند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان خاطر نشان کرد : وظیفه دستگاه قضا در برابر این شعار ایجاد همدلی ، صمیمیت و تعامل ، اجرای قوانین ، تکریم ارباب رجوع و مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی می باشد.

سیاوش پور تصریح کرد : شأن قضایی و نظامی دو شأن دستگاه فضا است که شأن قضایی در مسیر عدالت و شأن نظارتی در رابطه با نظارت بر حسن اجرای قوانین می باشد.

وی یادآور شد :همه ما باید در سیر خدمت به مردم حرکت نماییم در این استان عقب     ماندگی های زیادی وجود دارد و محرومیت های زیادی درپشت برگ سبز درختان نهفته است کسی حق ندارد در مسیر توسعه استان کار شکنی کند وماباید دست به دست هم دهیم.

سیاوش پور بیان دانست : آنچه شما و خودم را به آن توصیه می کنم تقوا و رعایت حلال و حرام خداست و این چیزی است که موجب جلوگیری از انحراف می شود.

وی تاکید کرد : حب و بغض و انجام کار سیاسی و جناحی باید از مسیر دستگاه فضایی خارج شود. رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت : قضات انسانهای عادل و خدا ترس هستند بنابراین باید از زدن تهمت و افترا به آنان خود داری نمود تا آنان با خاطر جمع به کار خود بپردازند

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …