چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان سیاهکل : شهرستان سیاهکل با ۵۵ اثر ثبتی ششمین شهرستان استان گیلان است

به گزارش همای گیلان رئیس میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سیاهکل در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی گفت : شهرستان سیاهکل با ۵۵ اثر ثبتی ششمین شهرستان استان گیلان به حساب می آید.

resize

قاسم اصلانی قاسم آبادی با بیان این مطلب که این شهرستان دارای ویژگی های خاص تاریخی ، مذهبی و دینی می باشد اظهار داشت : این شهرستان در سال گذشته در بین ۱۶ شهرستان استان گیلان از لحاظ اقامت مقام ۱۴ را داشت این در حالی است  که در سال ۹۱ رتبه ۱۵ را به خود اختصاص داده بود.

وی افزود : متاسفانه این شهرستان با همه موقعیت ممتازی که دارد ، از لحاظ اماکن اقامتی ،فضای مناسبی به غیر از یک رستوران  یایک مسافرخانه ندارد که در همین جا ، جا دارد تا مردم و مسئولین نسبت به افزایش فضای اقامتی اقدام نمایند.

رئیس میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سیاهکل با اشاره بر این مطلب که این شهرستان از لحاظ اقامت در سال گذشته ۴۴ درصد افزایش داشته است تصریح کرد : شهرستان سیاهکل به لحاظ صنایع دستی ۵۰۰ نفر هنرمند را شناسایی کرده است و توانسته تولیدات ارزشمندی را تولید و به بازار عرضه نماید.

اصلانی اذعان داشت : یکی از خواسته های ما این است که زمینه تبلیغات راجهت شناسایی آثار تاریخی و مهم این شهرستان فراهم نماییم که این زمینه انتشار ۲۰ هزار بروشور و اطلاع رسانی در رسانه ها را دارد.

About

Check Also

نخستین رویداد ملی عکس لاهیجان با اعلام نفرات برگزیده پایان یافت

نخستین رویداد ملی عکس لاهیجان با اعلام نفرات برگزیده پایان یافت همای خبر – اختتامیه …