چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس آموزش وپرورش کومله: در سال تحصیلی جدید ۴۰۰نوشت افزار دربین دانش آموزان بی بضاعت کومله توزیع می شود

همای گیلان، رئیس آموزش و پرورش کومله طی گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما از بازگشایی ۴۰مدرسه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸در بخش کومله خبرداد و گفت:با آغاز سال تحصیلی جدید در بخش کومله بیش از ۲۴۰۰دانش آموز وارد کلاس درس میشوند.

عبدالحسین کریمی ملاطی همچنین از افتتاح یک مدرسه خیرساز در بخش کومله درهفته آینده خبرداد و افزود:ششم مهرماه امسال شاهد افتتاح یک باب مدرسه استثنایی در کومله خواهیم بود که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان با مشارکت خیر مدرسه ساز به بهره برداری می رسد.

وی همچنین از افتتاح پروژه دیگری در روستای پرشکوه خبر داد که با اعتبار ۱۰۰میلیون تومان از محل مشارکت خیرین مدرسه ساز باز سازی شده است ودر سال تحصیلی جدید مورد بهره برداری قرار میگیرد.

کریمی درادامه به پروژه بازسازی مدرسه شهید صیقلی های کومله اشاره نمود و گفت:پروژه بازسازی مدرسه شهید صیقلی های کومله نیز با اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان که شامل دیوار کشی،آسفالت محوطه و تامین تجهیزات بوده همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش کومله خواهد شد.

رئیس آموزش وپرورش منطقه کومله یادآورشد:همزمان با اغاز سال تحصیلی جدید در بخش کومله ۴۰۰نوشت افزار در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار میگیرد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …