چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس آموزش و پرورش لشت نشا ازتشکیل ستاد استقبال از مسافرین نوروزی خبر داد

اختصاصی همای گیلان:رئیس آموزش و پرورش لشت نشا از تشکیل ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در مدارس آموزش و پرورش این بخش خبر داد .
به گزارش همای خبر : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لشت نشا در مصاحبه با خبرنگار همای خبر در لشت نشا گفت : با توجه به موقعیت توریستی و گردشگری لشت نشا و همجواری با دریای خزر آموزش و پرورش لشت نشا ۴مدرسه با۱۷ کلاس درس را برای اسکان مسافران نوروزی و رفاه حال فرهنگیان در نظر گرفته است .
منوچهر تامینی با بیان اینکه سال گذشته ۷۰۰تن از مسافرین نوروزی از استانهای مختلف در مدارس طرح اسکان نوروزی ساکن بودند گفت : سالهاست نام لشت نشا در میان فرهنگیان دیگر استانها جا افتاده است و همه ساله تعداد زیادی از آن عزیزان به خاطر میهمان نوازی مردم به این منطقه توریستی حضور می یابند .
وی در ادامه گفت : مدارس امام عسگری(ع) امام خمینی و دبیرستان سمیه در داخل شهر لشت نشا و مدرسه سهید صادقی در دهستان زیباکنار لشت نشا برای اسکان مسافرین نوروزی از سوی این اداره در نظر گرفته شده است .
رئیس آموزش و پرورش لشت نشا  اذعان داشت: این ستاد تا پایان تعطیلات به صورت شبانه روزی و شیفتی در خدمت مسافرین است .
وی افزود تمام مدارس محل اسکان مسافرین نوروزی دارای امکانات اولیه مانند یخچال و تلویزیون فرش کاری شده و دادای سرویس بهداشتی است .

تامینی در پایان گفت مسافرین نوروزی میتوانند به صورت اینترنتی از طریق وب سایت اداره آموزش و پرورش منطقه لشت نشا  در یکی از مدارس طرح اسکان فرهنگیان لشت نشا رزرو کنند ./باکانال همای خبر همراه شوید

رضا پورعسگری جورشری

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …