چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس ابفارسیاهکل درمراسم افتتاح پروژه آبرسانی بور پشته سر در هفته دولت گفت: اعتبار هزینه شده برای پروژه های ابفار در هفته دولت۵۷۰میلیون تومان است+تصاویر

پروژه آب رسانی بور پشته سر با حضور جعفرزاده معاون فرماندارسیاهکل ،میراعلمی بخشدارمرکزی ،علیزاده رئیس آب و فاضلاب روستایی ومدیران شهرستانی افتتاح وبه بهره برداری رسید.

اختصاصی همای گیلان: رئیس آب و فاضلاب روستایی گفت: برای ساخت پروژه بورپشته سرساخت یک مخزن ۵۰ مترمکعبی در دستور کار قرار گرفت که برای این کار حدود ۲۶۰۰ متر لوله گذاری شبکه داخلی و سه دهنه بهسازی چشمه و یک اتاق کریناتور انجام شده است.
یاسرعلیزاده افزود: این پروژه در حال حاضر در شبکه داخلی جریان دارد و مردم می تواننداز آب شرب آن استفاده می کنند.
وی اظهارداشت:جا دارد از اعضای شورا و مردم خوب محل که زحمت همراهی وهمکاری با ماراداشته اندتقدیروتشکرشود ما هم این نویدرامی دهیم که ازهفته آینده نسبت به نصب کنتور آب اقدام نماییم.
وی تاکید کرد:دراین پروژه ما همیاری و همکاری مردم را ازنزدیک شاهد بودبم و انتظار داریم که این همیاری در بقیه استان توسعه پیدا کند و این سرمشقی برای بقیه نیز بشود.
وی بیان کرد: دراین هفته دوپروژه دیگر در روستاهای لرو رودبارسرا افتتاح وبه بهره برداری می رسدکه با افتتاح این سه پروژه حدودا ۵۰۰ خانوار از آب شرب بهره مندمی شوندکه اعتبار هزینه شده برای این سه پروژه ها حدود ۵۷۰ میلیون تومان می باشد .
علیزاده اذعان داشت: بهسازی چشمه و همچنین ۳۶۰۰ متر لوله گذاری و ۲۰۰متر مکعب ساخت مخزن ازجمله کارهای انجام شده برای این پروژه هااست که البته این پروژه به صورت نمادین افتتاح می شود.
انگاه جعفر زاده معاون فرماندار سیاهکل گفت:حل مشکل آب ازاساسی ترین مسائل زندگی است که وظیفه آب رسانی برعهده مسئولین آب است وبسیارخوشحالم که امروزشاهداین افتتاحیه هستیم که خوشحالی مردم رافراهم نموده است.
وی باتاییدجمله علیزاده مبنی براینکه هرجا مردم و دولت با هم همکاری کنند پروژه های موفقی را داشته ایم گفت:اگرمی خواهیم درهمه حوزه هابه پیشرفت برسیم بایدشاهد این همکاری ها در سطح شهر و شهرستان و حتی استان نیز باشیم و مسئولین همت بیشتری نمایندتا بتوانیم مشکلات رایک به یک حل نماییم.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …