چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبرداد: رشد ۷۳۲ و ۱۱۱ درصدی ترانزیت کالا و کانتینر در مجتمع بندری انزلی

رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از رشد ۷۳۲ و ۱۱۱ درصدی ترانزیت کالا و کانتینر در آذر ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل در مجتمع بندری انزلی خبرداد.

همای خبر/افشار ربانی در گفت و گو با روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به روند رو به رشد عملیات تخلیه و بارگیری کالاها در مجتمع بندری انزلی اظهار داشت: در بخش تخلیه و بارگیری آهن آلات رشد چمشگیر و پلکانی با رشد ۱۰۰ درصدی  در سال جاری نسبت مدت مشابه سال گذشته شاهد  بودیم.

وی افزود: در بخش تخلیه ذرت نیز روند رو به رشدی در آذر ماه امسال نسبت ماه های گذشته داشتیم و فقط در آذر ماه ۳۰ هزار تن تخلیه ذرت را تجربه کردیم.

رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مورد رشد ۷۳۲ درصدی ترانزیت کالا در آذر ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خاطرنشان کرد: در آذر سال گذشته هزار و ۲۳ تن کالا در مجتمع بندرانزلی ترانزیت شده است و این در حالی است که در آذر امسال با ۸ هزار و ۵۱۵ تن رشد قابل ملاحظه ای را داشتیم.

ربانی با اشاره به تخلیه و بارگیری کانتیتر در مجتمع بندری انزلی اذعان داشت: در آذر امسال ۸۷۳ TEU عملیات کانتینری صورت پذیرفته است که نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۱۱ درصد رشد در این بندر داشته ایم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …