چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه لاهیجان وسیاهکل:برگزاری ۱۱جشن درددهه کرامت /حضورهنرمندمعروف گیلانی دربقعه برفجان سیاهکل

اختصاصی همای گیلان:  حجت السلام مهدی بازدار رئیس اوقاف شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در گفتگویی با خبرنگار همای گیلان به ارائه گزارش در خصوص عملکرد این اداره پرداخت.
وی ساماندهی هیات امنا بقاع متبرکه ، توزیع مبلغ ۸۰۰۰۰۰۰۰ ریال کمک مساجد به روستاهای سوچپران، سیکاش، میکال و بزگاه، برپایی مراسم جشن های دهه کرامت در دو بخش مرکزی و دیلمان در بقاع متبرکه امام زادگان کوه پس، لمش و برفجان با حضور هنرمندان صدا و سیما، برپایی مراسم ویژه شب شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در آستان مقدس امام زادگان آقا سید ابراهیم (ع) و سید اسماعیل(ع) برفجان سیاهکل، برگزاری همایش استانی بزرگداشت امام زادگان در شهرستان سیاهکل برای اولین بار با حضور روسای محترم ادارات ونهادهای استان و با سخنرانی امام جمعه سیاهکل را از جمله اقدامات این اداره عنوان کرد.
حجت السلام بازدار همچنین، ساماندهی موقوفات از جمله به روز رسانی قیمت عادلانه موقوفات که اثر آن اهتمام در اجرای بهتر نیات واقفین خیر اندیش، انجام اقدامات لازم جهت تاسیس اتاق عقد جهت تسهیل در امر ازدواج جوانان، اجرای طرح نشاط معنوی جهت پربار نمودن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان در بقاع متبرکه، شناسایی بیش از ۵ موقوفه جدیدو پیگیری امورات جهت اخذ سند مالکیت، اجرای طرح اکرام علوی برای اولین بار در شهرستان سیاهکل با تهیه سبد مصرفی کالا به ارزش ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال را از دیگر اقدامات اوقاف لاهیجان و سیاهکل در حدود ۲ ماه بیان کرد.
وی اضافه کرد: در دهه کرامت ۱۱ جشن در دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل برگزار می شود که سه جشن در سیاهکل و در کوه پس، لمش و بقعه برفجان برگزار می شود.

رئس اوقاف لاهیجان و سیاهکل خاطر نشان کرد: جشن دهه کرامت در بقعه برفجان با حضور محمد هندی و سخنرانی حاج آقا عبدی استاد حوزه و دانشگاه در روز ۹۵/۵/۲۳ برگزار خواهد شد.
بازدار همچنین یادآور شد: در دوز دوشنبه گذشته همایش استانی در سیاهکل برگزار گردید.

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال عمومی خوب؛ روند رو به بهبودی همه نوزادان حادثه

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال …