چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود: *شهرستان لنگرود در برپایی مراسم های اهل بیت(ع) پیشتاز است*

اختصاصی همای خبر، به گزارش خبرنگار ما، لحظاتی پیش سید مرتضی فخر موسوی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود با بیان اینکه مراسم عزاداری درطول دهه ماه صفر در شهرستان لنگرود با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و با رعایت دستورالعمل ستاد ملی کرونا انجام شده است اظهار داشت: اداره اوقاف و امورخیریه هم در همین راستا تعدادی ماسک و مواد بهداشتی در اختیار برخی از این مجالس به برگزار کنندگان قرار داده است.

وی افزود: شهرستان لنگرود در برپایی مراسم های اهل بیت(ع) پیشتاز بوده و مراسم رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) وشهادت امام رضا(ع) که فردا است از سوی هیئت رزمندگان اسلام و هیات عزاداری در حال پیگیری است.

فخر موسوی با اشاره به اینکه مراسم های یاد شده هم در مسجد جامع این شهر که از محل موقوفه ملاشفیع در حال برگزاری است تصریح کرد: استقبال خوبی از این مراسم صورت گرفته البته همانطوریکه اشاره شد با رعایت فاصله گذاری و سقف زمانی برنامه هم رعایت شد و مشکلی در این رابطه نداشتیم.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود در پایان به سئوال خبرنگار ما که چه انتظاراتی از شرکت کنندگان در این مجلس دارید؟ گفت: اولین انتظار بنده این است که رعایت همین مباحث بهداشتی، ماسک و استفاده از مواردی را که می تواند ما را از این منحوس جدا کند سرلوحه خودشان قرار دهند تا بتوانیم همه ما دست به دست هم بدیم تا اقامه عزای اهل بیت(ع) دست خوش بعضی از این مباحث نشود، خدای نکرده برگزار نکنم که الحمدالله این شهرستان عاری این مباحث بوده است.

✍? سید صادق عابدینی
خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …