چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستانه‌اشرفیه: به هیچ‌وجه منظور از “اراذل و اوباش” هیئت عزاداری نیست

همای گیلان:برئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستانه‌اشرفیه ا بیان اینکه ما از هیئت‌های عزاداری همانند گذشته حمایت خواهیم کرد اظهار کرد: به هیچ‌وجه منظور از اراذل و اوباش در جمله “این مکان به محلی برای تجمع اراذل‌واوباش شده بود”، هیئت عزاداری نبوده است.

114

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستانه‌اشرفیه افزود: بنده عرض کردم که ساکنین آن منطقه اعلام کرده‌اند در شب‌هایی که مراسم عزاداری صورت نمی‌گیرد افرادی در آنجا حضور می‌یابند که باعث بروز مشکلاتی شده‌اند.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای تخریب اینگونه مکان‌ها به صورت گزینشی عمل می‌شود گفت: به هیچ‌وجه اینگونه نیست و اگر این اداره با موردی مشابه روبرو شود حتماً برخود قاطع خواهد کرد زیرا ترویج چنین کارهایی باعث ایجاد وهن به ارزش‌های اسلامی می‌شود.

خوبرو تأکید کرد: این تخریب با توجه به دستور دادستان صورت گرفته است و این اداره به هیچ‌وجه خودسرانه اقدام تخریب نخواهد کرد.

گفتنی است با توجه به درج خبر “تخریب شمعدانی جعلی به دستور مقام قضایی در آستانه‌اشرفیه” واقع در خیابان استقلال، این خبر واکنش‌های روبرو شد که آستان‌خبر با توجه به رسالت خبری خود اعتراض مسئولین هیئت را به جهت تنویر طرفین به گوش مسئولین رساند که مصاحبه بالا در همین راستا صورت گرفته است./آستان‌خبر

About

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …