چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان: آخرین مهلت شرکت در فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کننده اعلام شد

همای گیلان:آخرین مهلت شرکت در فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کننده تا ۳۰ آذر سالجاری اعلام شد.

index.php

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از تمدید مهلت فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کننده تا پایان ماه جاری خبر داد.

محمد درویش کردار افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در نظر دارد با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، امسال برای دومین سال متوالی به واحدهای تولیدی و خدماتی برتر استان که فعالیت های مؤثری در رعایت حقوق مصرف کنندگان داشته باشند، گواهینامه استانی اعطاء کند.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال واحدهای تولیدی و صنعتی و شرکت در فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کننده، مهلت شرکت در این فراخوان تا ۳۰ آذر تمدید شد.

وی دارا بودن نشان تجاری مستقل و پروانه بهره برداری و مجوزهای بهداشتی و پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران، کسب امتیاز مربوط به رضایت مندی مشتری، رعایت کیفیت کالا و خدمات و رعایت قیمت ها، توزیع و خدمات پس از فروش و عدم محکومیت در شعب تعزیرات حکومتی در دو سال اخیر را از جمله مهم ترین شاخص های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی در این فراخوان عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده، در اسفند سال جاری با حضور مسوولین کشوری و استانی در گیلان برگزار می شود.

درویش کردار خاطر نشان کرد: واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی جهت دریافت فرم مربوطه     می توانند با مراجعه به سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت به آدرس اینترنتی hiip://gil.mimt.gov.ir تکمیل و تحویل آن به دبیرخانه اجرایی اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان واقع در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به نشانی رشت، کمربندی شهید بهشتی، ساختمان شهید نورانی (بازرگانی سابق)- طبقه دوم- اتاق ۲۰۰ ، جهت شرکت در این فراخوان اقدام کنند.

About سردبیر ارشد

Check Also

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است همای …