چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره برق لاهیجان : در ۵ ماهه ابتدایی سال ٬ ۴۷۰ فقره پروژه گشایش طرح شده است

در سال جاری ۴۷۰ فقره پروژه برق در شهرستان لاهیجان با هزینه کرد ۵٫۲ میلیارد تومان گشایش طرح گردیده است.

اختصاصی همای گیلان، رییس اداره برق لاهیجان در تشریح این پروژه ها اظهار داشت: تعداد کل پروژه های اتمام یافته و یا در مراحل پایانی اجرا٬ ۱۲۹۰ فقره با مبلغ ۱۲/۵ میلیارد تومان می باشد.

محمدی خاطرنشان کرد: این تعداد با احتساب پروژه هایی است که در سال گذشته اجرا شده است اما تکمیل آن به سال جاری موکول شده است.
وی با اشاره به برخی از پروژه های افتتاح شده گفت: این پروژه ها در قالب های مختلف اصلاح و بهینه سازی شبکه های شهری و روستایی در راستای رفع ضعف برق و تقویت برق مشترکین، توسعه شبکه های جدید، تامین برق متقاضیان شهری و روستایی، ایجاد و افزایش قدرت، مانور شبکه ها و افزایش قابلیت اطمینان و پایداری … و همچنین تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خود نگهدار بوده است.
محمدی اذعان داشت: کل پروژه های اعلام شده به فرمانداری که به صورت محدود و نمادین اعلام شده است ۹۱ فقره با سرمایه گذاری ۵/۴ میلیارد تومان بوده است.
وی افزود: در روز سوم هفته دولت پروژه رفع ضعف برق انتهای خیابان امام حسین رودبنه با اعتباری به مبلغ ۷۰ میلیون تومان به شرح احداث ۴۰۰ متر خط c.127 و نصب ترانس ۱۰۰ و شبکه های خروجی جهت تقویت برق مشترکین منطقه به صورت نمادین در بخش رودبنه بهره برداری شد.
رییس اداره برق تصریح کرد: در روز چهارم هفته دولت نیز با وجود برنامه تبدیل قریب به ۶۵ کیلومتر از شبکه های فرسوده، با سیم مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان، اصلاح ۲۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف قصاب محله و بیجاربسته سر به مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
همچنین در روز پنچم هفته دولت، در حوزه شهری لاهیجان پروژه رفع ضعف برق خیابان شهید کاشانی با احداث صد متر خط ۲۰ کیلو ولت هوایی با کابل خود نگهدار و نصب یک دستگاه پست هوایی ۲۰۰کیلو ولت آمپر ویدرهای خروجی ۲۰ با اعتباری بالغ بر۶۵۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …