چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رضوانشهر:ایام فاطمیه بهترین زمان برای بیان فضائل حضرت زهرا(س) است

همای گیلان، حجت الاسلام ایلداری رئیس اداره تبلیغات اسلامی رضوانشهر صبح روز چهارشنبه یازدهم دی ماه سال جاری در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات این شهرستان با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه گفت: ایام فاطمیه بهترین زمان برای بیان فضائل حضرت زهرا(س) است و همه باید برای بزرگداشت این ایام تلاش مضاعف داشته باشند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برگزاری مراسمات ایام فاطمیه صورت گرفته است و در این راستا امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های مسئول و هیئت های مذهبی شهرستان برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که مردم بتوانند بهترین استفاده را از آن ببرند.

حجت اسلام ایلداری گفت: حضرت زهرا (س) شهید ولایت است، و تأثیر فاطمیه دفاع از ولایت و حفظ وحدت است.

وی تاکید کرد: تالارها و رستوران‌هایی که مراسمات مختلف را برگزار می‌کنند در ایام فاطمیه باید به احترام این ایام از برگزاری مراسمات جشن و شادی در شهرستان خود داری نمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رضوانشهر در ادامه از شهرداران رضوانشهر و پره سر و همچنین دهیاران روستاها خواست در ایام فاطمیه نسبت به سیاه‌پوش نمودن خیابان‌ها و معابر در شهرها و روستاهای این شهرستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

گزارش عملکرد تصویری شهرداری رودسر در یک هفته اخیر با پیگیری های مستمر جناب مهندس صفائی شهردار و تلاش پرسنل شهرداری رودسر

گزارش عملکرد تصویری شهرداری رودسر در یک هفته اخیر با پیگیری های مستمر جناب مهندس …