چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنگرود خبر داد: برپایی کاروان خودرویی پاسداشت دانشمند هسته‌ای کشور در «لنگرود»

‍ حجت الاسلام احمدی پور گفت: هیئت‌ها و سازمان‌های مردم‌‌نهاد جهت پاسداشت «شهید محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشور در شهرستان «لنگرود» کاروان خودرویی برپا می‌کنند.

اختصاصی همای گیلان، حجت الاسلام «منوچهر احمدی پور» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنگرود صبح امروز (سه شنبه، ١١ آذر ماه ٩٩) طی گفتگویی به خبرنگار ما، اظهار داشت: ۱۱ آذر سالروز شهادت فخر گیلان و اسوه و اسطوره مبارزه با استکبار جهانی، میرزا کوچک‌خان جنگلی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود با اشاره به اینکه امسال سالگرد شهادت میرزا کوچک‌خان با ترور یکی از بهترین و عزیزترین دانشمندان کشور در عرصه علم مصادف شد، تصریح کرد: همزمانی این دو موضوع تعدادی از هیئات مذهبی و مجموعه‌های مردمی شهرستان لنگرود را بر این داشت که در راستای بزرگداشت این دو شخصیت و به ویژه شهید فخری‌زاده با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی این حرکت فرهنگی را سازماندهی کنند.

وی با اشاره به اینکه بیماری منحوس کرونا دست مجموعه‌های فرهنگی برای حرکت‌های میدانی مثل گذشته را بسته است، افزود: هیئت‌ها و سازمان‌های مردم‌‌نهاد به صورت خودجوش در حرکتی هماهنگ فردا چهارشنبه (۱٢ آذر) ساعت ١٢/٣٠ظهر از مسیر « آستان مقدس آقا سید محمد (سفید آستانه» به سمت «مزار شهدای گمنام (پارک فجر) » کاروان خودرویی برپا خواهند نمود.

احمدی پور با بیان اینکه این کاروان خودرویی به نوعی عرض ارادت و ادای دِین به شهید میرزا کوچک‌ جنگلی و شهید فخری‌زاده است، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی خودرویی دو پیام دارد یکی اینکه این مسیر ادامه داشته و با شهادت شخصیت‌های ما تمام‌شدنی نیست و دیگری اینکه از متولیان امر مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر انتقام سخت و قاطعانه از عاملان و آمران این حادثه و ادامه‌دادن این مسیر روشن تا رسیدن به تمدن اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت را خواستار باشیم.

شایان ذکر است: این برنامه به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، سپاه پاسداران، کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، هیئت شاهد متوسلین به حضرت موسی بن جعفر (ع)، هیئت سادات الحسین (ع)، هیئت امناء آستان مقدس آقا سید محمد سفید آستانه و هیئت حرم تا حرم شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.

گفتنی است: این کاروان با همراه داشتن پرچم مقدس کشورمان و مزین شده به تصاویر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده این جنایت ها را به شدت محکوم خواهند کرد و یاد شهدای هسته ای را گرامی خواهند داشت.

✍گزارش از سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید‌.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …