چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فومن منصوب شد

همای خبر/با حضور موسی فکور،فرماندار شهرستان فومن و مرتضی امینی،مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان،رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فومن معرفی و از تلاش های رئیس اسبق این اداره قدردانی و تقدیر شد.
فرماندار شهرستان فومن در این مراسم تودیع و معارفه گفت: دولت در شرایط کنونی با تمام توان درصدد جبران کاستی ها و افزایش سطح خدمات به مردم است.
فکور افزود: تغییرات اقتصادی ، تأثیرات و پیامدهای آن امری نا گزیر و برای جلوگیری از کاهش فساد و از بین رفتن منابع، امری
ضروری است.
وی هم چنین گفت:نظارت تعزیرات حکومتی امری واجب، لازم و ضروری به منظور اجرای سیاست های دولت سیزدهم است.
فرماندار شهرستان فومن افزود:
مدیریت وضعیت بازار بویژه فعالیت نانوایی ها نیازمند همراهی کامل دستگاههای ناظر است چرا که دولت تلاش در جهت مدیریت مسأله نان و خدمات ارائه شده در این راستا تا سطح مطلوب را دنبال می کند.
وی در ادامه ضمن قدر دانی از زحمات رئیس اسبق اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فومن, عنوان کرد: از رئیس جدید این اداره انتظار داریم تا ضمن انجام وظایف محوله به نحو احسن و همراهی با دولت ، در نظارت بر شرایط بازار و تکریم ارباب رجوع اهتمام ویژه ای داشته باشد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان نیز در این مراسم گفت: سه حوزه بزرگ مسئولیت اداره کل تعزیرات استان شامل؛ قاچاق کالا ، نظارت بر حوزه بهداشت و درمان و کالا و خدمات بازار است.
امینی افزود: به منظور افزایش نظارت و رسیدگی به تخلفات بزودی ۱۸۰ نفر به کادر قضایی اداره کل تعزیرات اضافه خواهد شد.
وی تصریح کرد: در صورت نبودن نظارت اداره کل تعزیرات، مسائل و مشکلات متعددی ایجاد خواهد شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: رؤسای ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستان های استان به مثابه بازوی قضایی فرماندار شهرستان ها هستند.
امینی هم چنین گفت: باید برای حفظ ثبات در بازار و برخورد با مصادیق تخلف، رؤسای این اداره با فرمانداران تعامل و همکاری عالی داشته باشند.
وی در ادامه عنوان کرد: بسیاری از مجازات ها بازدارنده نیست .با پیگیری مدیران کل در سطح کشوری، مجازات های مربوط به تخلفات بازار بین ۵ تا ۱۰ برابر افزایش یافته و به طور مثال تخلفی چون،عدم درج قیمت به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد بازدارندگی ، مجوز
نصب بنر تخلف و پلمپ واحد صنفی با اجازه سران قوا به اداره تعزیرات اعطاء شده است و ما در این راستا شاهد پلمپ ۱۰۰ واحد صنفی متخلف در هفته هستیم.
لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات بهادی وند،رئیس اسبق اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فومن تقدیر و اکبری نژاد به عنوان رئیس جدید اداره تعزیرات شهرستان فومن منصوب و معرفی شد.

با مانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …