چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رودسر خبر داد: آغاز کار نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره و فروش های فوق العاده از ۱۵ اسفند

همای گیلان:علی حسین نیا با اشاره به همکاری اصناف این شهرستان در فروش های فوق العاده  در این شهرستان از همکاری ۴۰ واحد صنفی با ارائه۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف به شهروندان رودسری خبر داد.

1268218_1425126364

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه ی مستقیم کالای بهاره از پانزدهم لغایت ۲۵ اسفند ماه گفت: ۴۰ غرفه فروش مستقیم در این نمایشگاه جانمایی شده است و کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

حسین نیا همچنین از عرضه و فروش مرغ منجمد با قیمت ۵۹۰۰ تومان در این شهرستان خبر داد و افزود: ۶ مرکز، کار توزیع مرغ منجمد را در این شهرستان انجام می دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رودسر با اشاره بر لزوم نظارت بر عرضه  و فروش اقلام مورد نیاز شهروندان و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی مانند کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت کالا، فروش اجباری، عدم صدور فاکتور برای خریدار و …. گفت: علاوه بر بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رودسر و بازرسان اتاق اصناف بازرسان اداره تعزیرات حکومتی ، شبکه بهداشت و درمان، میراث فرهنگی و گردشگری و … بر نحوه ی فعالیت مراکز فروش و خدمات نظارت می کنند و شهروندان رودسر می توانند برای مشارکت بیشتر و نظارت بر بازار با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری و یا ۴۲۶۲۷۰۴۳و ۴۲۶۲۶۰۴۳  واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت و یا شماره ۴۲۶۱۶۱۲۱ اتاق اصناف شهرستان رودسر تماس حاصل نمایند.

 

 

About سردبیر ارشد

Check Also

تیمور پورحیدری گفت: بازار بی‌التهاب گیلان، مدیون اصناف و کسبه پرتلاش است

تیمور پورحیدری گفت: بازار بی‌التهاب گیلان، مدیون اصناف و کسبه پرتلاش است مدیر کل صنعت، …