چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش با برپایی چنین نمایشگاهایی می توان جامعه را تشویق به امر کتابخوانی نمود

همای گیلان:دومین جلسه برنامه ریزی هفته کتاب در شهرستان املش  در فرمانداری این شهر با حضور نمایندگانی از ادارات آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، اداره کتابخانه های عمومی، کانون پرورش فکری، ورزش و جوانان، شهرداران املش و رانکوه و روسای دانشگاه ها برگزار شد.

1412764944762_Rouhollah-Vahdati-11

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش فت: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندگی مردم با گرامیداشت این ایام و تقدیر از خادمین کتاب و برپایی نمایشگاه های متعدد می توان جامعه را تشویق به امر کتابخوانی نمود.

سید عباس موسوی همچنین اذعان داشت: جامعه ای که در آن کتاب نباشد نمی تواند به پیشرفت و تعالی برسد.

در پایان این جلسه مقرر شد در دو شهر املش و رانکوه با هماهنگی شهرداری ها دو نمایشگاه مجزا برگزار گردد، در بحث تبلیغات ادارات در زیر مجموعه خودشان بنحو احسن اقدام نمایند، شهرداران با اختصاص بن به شهروندان و یا خرید کتاب و اهداءآن به کانونهای مساجد و شهروندان در ترویج فرهنگ کتابخوانی اقدام نمایند، تبلیغات در سطح نماز جمعه، شهرستان، مدارس، دانشگاه ها و در سطح شهر بصورت گسترده صورت گیرد.

همچنین نظارت بر موضوع کتاب ها و کیفیت و کمیت کتاب ها بر عهده اداره ارشاد گذاشته شد و تبلیغات بنر و پرده در سطح ادارات نسبت به اهمیت کتاب و کتابخوانی نیز از برنامه های این هفته می باشد.

تجلیل از کتابدار نمونه، کوچکترین و بزرگترین عضو کتابخانه، کتابفروشی نمونه و بسیاری از برنامه های دیگر نیز در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد برگزاری هفته کتاب می باشد/صبح رانکوه

About

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …