چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش از برنامه های ویژه دز ماه مبارک رمضان خبر داد

اختصاصی همای گیلان:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش در گفتگویی با خبرنگار همای گیلان گفت : ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی خداوند است ، پس بر هر مسلمان مومنی واجب است که در این ماه بنده شایسته ای برای خداوند باشد.

download2

سید عباس موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش اظهار داشت : در آستانه ماه پرفضیلت رمضان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش با همکاری ۳۴ کانون فرهنگی –هنری مسجد شهرستان ، اماده استقبال از آن می باشد.

وی اهم برنامه های ماه مبارک رمضان را چنین عنوان نمود : برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات قرآنی ، برگزاری ویژه برنامه حفظ قرآن با حضور نوجوانان همراه با مراسم افطاری ، برگزاری محفل انس قرآن با همکاری یکی از کانونهای فرهنگی هنری مساجد، انجام زنده مشق نور به همراه نمایشگاه خوشنویسی.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش تصریح داشت : این اداره در ماه مبارک رمضان مراسم ختم قرآن ویژه برادران را در مسجد اعظم و ختم قرآن ویژه خواهران را در سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار می نماید.

موسوی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهت ترویج و تشویق جوانان به عرصه هنر و فرهنگ، کلاس ها و برنامه های متعدد آموزشی ، اجرایی ، ستادی و اردویی را برای جوانان و دانش اموزان تدارک دیده است.

وی در پایان ، تابستان را فصل مناسبی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دانست و گفت : جوانان می توانند از این فصل به صورت ویژه از برنامه های فراغتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده نمایند.

 

About

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …