چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیاهکل از پیشرفت ۷۰ درصدی استخر شنای سیاهکل خبر داد

اختصاصی همای گیلان : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیاهکل طی گفتگویی با خبرنگار همای گیلان گفت : این استخر که احداث آن از سال ۸۶ شروع شد تا سال ۹۰از ۴۸ درصد پیشرفت برخوردار بودکه از این سال تا سال ۹۳ راکد ماند اما از سال ۹۳ از طریق ماده ۱۸۰ تبصره۲۲ با کمک های نماینده ساعی مردم شریف وولایتمدارشهرستانهای لاهیجان وسیاهکل و  ورزش دوست در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ومدیر کل پر تلاش توانستیم این رقم را به ۷۰ درصد برسانیم.
فهیم چایچی نصرتی با اشاره به اینکه تا سال ۹۰ برای ساخت این استخر ۳۵۷.۹۰۰.۰۰۰ ریال هزینه شده بود افزود: در سال ۹۳ ،۴۰۰ میلیون با کمک های نماینده هزینه شد و در سال ۹۴ نیز ۵۷۳ میلیون تومان ( ۵۰۰ میلیون از ماده ۱۸۰ و ۷۳ میلیون از محل تملک دارایی ها ) جهت تکمیل پروژه اعتبار تخصیص یافته است.

DSCN6351
وی اظهار داشت:این استخر از جهت ساخت یکی از استخر های نمونه استان محسوب می گردد که برای تکمیل آن بیش از ۱ میلیارد اعتبار نیاز می باشد وامیدواریم با کمک مسئولین بتوانیم یکی از خواسته های بحق مردم شهرستان سیاهکل را برآورده نماییم .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیاهکل در خصوص برنامه های آتی این اداره عنوان کرد: برای تعمیر زمین فوتبال تختی و روستای فشتال ۳۵ میلیون اعتبار در نظر گرفته شده و همچنین برای اخذ مطالبات پیمانکار انشعاب برق دیلمان ۳۰ میلیون و جهت تعمیر ساختمان اداری ورزش این شهرستان ۸ میلیون اعتبار در نطر گرفته شده است که این موارد می تواند جزء برنامه ها ما باشد.
چایچی نصرتی اضافه کرد: امسال از طریق ماده ۱۸۰ و ۲ درصد نفت و گاز و محل تملک دارایی ها ۶۴۳ میلیون تومان اعتبار برای کل ورزش این شهرستان در نظر گرفته شده است.

photo_2015-11-23_11-11-01
وی بیان داشت: در حال حاظر این شهرستان دارای ۲۰ هیات ورزشی می باشد که ۵ هیات در زمان تصدی بنده فعال شده است و امیدوارم با کمک های مردم، علاقه مندان و خیرین تعداد این هیات ها را به ۴۳ برسانیم.
فهیم چایچی اذعان داشت: یکی از مشکلات اساسی ورزش ما کمبود اعتبارات است و با این اعتبارات قطره چکانی نمی توان برای ورزش تخصصی و قهرمانی برنامه ریزی نمود.
رئیس اداره ورزش و جوانان سیاهکل با بیان اینکه عدم وجود اسپانسر مالی یکی دیگر از مشکلات ما می باشد و ورزش سیاهکل از آن رنج می برد از همه خیرین و علاقه مندان به ورزش دعوت کرد همکاری لازم را مبذول نمایند تا شهرستان سیاهکل در بخش ورزش تحول چشم گیری داشته باشد.
چایچی در خصوص عملکرد یک ساله خود نیز گفت: فعال کردن تعدادی از هیات های ورزشی ، توجه به ساخت استخر شنا ، اعزام ورزشکاران به مسابقات استانی و کشوری در رده های مختلف اعم از دوچرخه سواری،تکواندو، فوتبال، کشتی، کیک بو کسینگ، والیبال، فوتسال و بدنسازی از جمله اقدامات ما می باشد که در برخی از رشته ها توانستیم به مقام های قهرمانی استان دست یابیم.
وی با بیان اینکه ورزش دشمن اعتیاد است و باید با فعالیت های ورزشی و تشویق مردم به امر ورزش مانع بروز اعتیاد در جامعه شویم افزود: در بعد فرهنگی نیز این اداره توانست هیات عاشقان جامعه ورزشی شهرستان سیاهکل را تاسیس نماید و همایش ورزشکاران در محکوم کردن روزنامه شارلی مبنی بر اهانت به پیامبر اعظم را برگزار نماید.
فهیم چایچی برگزاری همایش پیاده روی همراه با نمایش رزمی و تئاتر خیابانی، تجلیل از نخبگان و قهرمانان ورزشی در مراسم میلاد علی اکبر (ع) و هفته جوان و میلاد امام زمان (عج) در سالن ورزشی شهدا، تجلیل از بازیکنان آینده سازان، برپایی مراسم عزاداری به صورت دستجات سینه زنی به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) ، همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت های مختلف و هفته تربیت بدنی، احداث ۹ باشگاه مجوز دار و ۵ باشگاه در شرف دریافت مجوز را از دیگر اقدامات این اداره دانست.

photo_2015-11-23_11-11-49
رئیس اداره ورزش و جوانان در پایان از ابوذر ندیمی به جهت کمک در خصوص ماده ۱۸۰ ، کمک های جانبی به ورزش روستایی و همچنین اهدای یک تخته کشتی و یک عدد تشک تاتامی تشکر و قدردانی کرد.
فهیم چایچی همچنین از راهنما مدیر کل ورز ش و جوانان استان برای نگاه ویژه ایی که به امر ورزش دارد ، از فرماندار ورزش دوست ، امام جمعه شهرستان سیاهکل ، تمام روسای هیات های ورزشی ، کارکنان اداره ورزش و جوانان، پیشکسوتان ورزشی، مربیان، داوران و ورزشکاران تقدیر و تشکر نمود.

DSCN6358DSCN6361photo_2015-11-23_11-11-54

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …