چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان خبر داد: المپیاد ورزش همگانی در شهرستان لاهیجان برگزار می‌شود

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان از برگزاری المپیاد ورزش همگانی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

همای گیلان، به گزارش بامردم، دکتر ابوالفضل صادقی در این رابطه اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی المپیاد ورزش همگانی ویژه آقایان و بانوان توسط اداره ورزش و جوانان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۷ بهمن ماه در سالن های ورزشی نامجو و کوثر این مجموعه دانشگاهی برگزار می شود.

وی هدف از همگانی کردن ورزش را حفظ سلامت جسمی و روحی، ایجاد نشاط و شادابی و حضور حداکثری آحاد مردم دانست و افزود: این المپیاد در ۹ رشته وسطی (داژبال)، دارت، طناب کشی، طناب زنی، شوت بسکتبال، پنالتی هدفمند، روپایی، والیبال سه نفره و فریزبی می باشد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با تاکید به ضرورت توسعه و تعمیم ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین مردم و خانواده ها، خواستار حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان و دانش آموزان در این المپیاد شد.

المپیاد ورزش همگانی شهرستان لاهیجان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در دو بخش آقایان و بانوان توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان، هیئت ورزش‌های همگانی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان انجام می‌شود و شرکت در این مسابقات برای عموم آزاد است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …