چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان: مشکلات مالی این اداره موجب برگزاری عرضه مستقیم کالا در ورزشگاه چهار هزار نفری شد

اختصاصی همای گیلان، دکتر ابوالفضل صادقی طی مصاحبه ای به خبرنگار همای گیلان گفت: این اولین نمایشگاه غیر مرتبطی بود که در ورزشگاه برگزار گردید نمایشگاه ازدواج که قبلا برگزار شد مرتبط با بخش جوانان این اداره بود.
وی ادامه داد : خود من نیز از برگزاری نمایشگاه در ورزشگاه راضی نبودم اما در نهایت ناچارا به دلیل مشکلات مالی و بدهکاری به اداره برق و نبود بودجه جهت اعزام شمشیربازان ملی پوش این تصمیم گرفته شد.
وی افزود: در طی برگزاری این نمایشگاه هیچ وقت تمرینی تعطیل نمی شود و سالن دیگری برای آنها در نظر گرفته شد ه است.
رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان اظهار داشت: مبلغ قراردادی که جهت برگزاری نمایشگاه تعیین شد ۱۱ میلیون تومان می باشد که از این مبلغ ۹ میلیون تومان بدهکاری اداره برق است و هزینه اعزام ورزشکاران ۳ میلیون بوده که ۲ میلیون آن از مبلغ این قرارداد هزینه شد.
وی در مورد کف پوش ورزشگاه گفت: کف پوش های ورزشگاه ۱۴ سال کار کرده اند و در سال آینده تعویض می گردند، برگزاری نمایشگاه به کف پوش آسیبی نمی رساند به دلیل اینکه از موکت و اسپیس در کف سالن استفاده می شود.
وی افزود: باز شدن درزهای کف پوش نشان از این دارد که از مراحل اولیه اجرایی غلط بوده است و با گذر زمان این درزها باز شده اند.
دکتر صادقی در پایان گفت: اگر مشکلات مالی فشار وارد نمی کرد جلوی برگزاری نمایشگاه را می گرفتم و این تصمیم اشتباه بود و از جامعه ی ورزشی بابت این تصمیم معذرت می خواهم
وی تاکید کرد: در سال آینده از اماکن ورزشی فقط در جهت ورزش و جوانان استفاده خواهد شد و این قول را به مردم خواهم داد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …