چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره گاز آستانه اشرفیه درمراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستای لبشکاء گفت: شاخص برخورداری گاز در  شهرستان آستانه اشرفیه حدود ۶۸ درصد می باشد

اختصاصی همای گیلان:رئیس اداره گاز آستانه اشرفیه درمراسم افتتاح این پروژه گفت : این پروژه۱۶۵۰ متر لوله گذاری و با اعتباری بالغ بر ۱۵۷۵ میلیون ریال افتتاح می گردد.

موسی زاده همچنین عنوان کرد : سعی و تلاشمان بر  این است که تا قبل از سال علمک های این روستا را هم نصب کنیم تا مردم از نعمت گاز برخوردار شوند.

رئیس اداره گاز آستانه اشرفیه در حاشیه افتتاح پروژه گاز رسانی لبشکاء اظهار داشت: شاخص برخورداری گاز در  شهرستان آستانه اشرفیه حدود ۶۸ درصد می باشد.

وی با بیان اینکه ، هم اکنون ۱۰ روستای در حال شبکه گذاری می باشد افزود :  طبق قول هایی که گرفته شده تا پایان سال ۹۴ تمام روستاهای آستانه اشرفیه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مصطفوی بخشدار مرکزی آستانه هم در این مراسم ضمن تقدیر از زحمت همه افرادی که در امر گاز رسانی به روستاهای این شهرستان در تلاش هستند اضافه کرد : مجوز تاسیس دهیاری در روستای لبشکاء از یک ماه قبل صادر گردیده و به زودی این روستا دارای دهیاری خواهد شد.

لازم به ذکر است که روستای لبشکاء دارای ۴۵ خانواده می باشد.

خبرنگار : علیرضا هاتف

download (1) download (1) download (3) download (1)

About سردبیر ارشد

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …